בארץ

סערת חוק הגיוס: זה מה ששר הביטחון חושב עליו

לילה סוער במיוחד עבר על מליאת הכנסת בעת ההצבעה על חוק הגיוס. שפיצל גם את ראשי מפלגת הליכוד, שר הביטחון יואב גלנט התנגד להצביע בעדו ''פוליטיקה קטנה'' והסביר מה לדעתו כן צריך
דורון בלוך | 
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, חיים גולדברג)
לאחר שהלילה (שלישי) התקיימה ההצבעה על דין הרציפות שעבר בקריאה ראשונה, כפי שהבאנו כאן, חוק הגיוס מגיע כעת לוועדת החוץ והביטחון. יו''ר הועדה, חבר הכנסת יולי אדלשטיין ממפלגת הליכוד פרסם בחשבון ה-X שלו ''מדינת ישראל עומדת בפני אתגרים מורכבים, ותפקידנו הוא לתת לה את כל התנאים לנצח. השיקול המרכזי יהיה מתן מענה אמיתי ומדויק לצרכי צה"ל ועל צרכי הביטחון של מדינת ישראל''.
​''זוהי נקודת מפנה היסטורית עבור עם ישראל'' כתב אדלשטיין ''זה הכרחי ואין לנו שום ברירה אחרת. כולנו צריכים צה"ל גדול, יעיל וחזק וצה"ל גדול, יעיל וחזק צריך את כולנו. נעשה זאת בצורה נקיה, עניינית ובשיתוף פעולה מלא של כל הגורמים. למען מדינת ישראל נעשה ונצליח''.
שר הביטחון יואב גלנט, שהודיע מראש כי יתנגד להצבעה הזו, פרסם גם  הוא בחשבון ה-X שלו: ''עם ישראל מייחל להסכמות - שינויים לאומיים מבצעים בהסכמה רחבה''. והוסיף עוד, בביקורת על הקואליציה שהוא חלק ממנה ''אסור לנו לעשות פוליטיקה קטנה על גבם הגדול של לוחמי צה״ל''.
 
נציין, כי מהלך זה בו שר בכיר במפלגת שלטון מצביע כנגד החלטת הקואליציה אינו דבר שבשגרה, ובימים כתיקונם יכל להיות אף עילה לפיטורים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה