בארץ

גלנט ואדלשטיין ביישובי התפר: "הכתובת על הקיר"

שר הביטחון גלנט קיים היום סיור יחד עם יו''ר ועדת חוץ וביטחון יולי אדלשטיין, אלופים, וראשי מועצות ביישובי קו התפר ''כבר לא מדובר באם ואולי''
דורון בלוך | 
יולי אדלשטיין (צילום אתר הכנסת)
הבוקר (שלישי) קיים שר הביטחון יואב גלנט סיור ביישובי קו התפר יחד עם יו''ר ועדת חוץ וביטחון חה''כ יולי אדלשטיין (הליכוד). בסיור השתתפו גם אלוף פיקוד מרכז, האלוף רפי מילוא מפקד אוגדת יו"ש, תא"ל יקי דולף. כמו כן, הצטרפו לסיור ראש המועצה האזורית עמק חפר, גלית שורקה וראשי מועצות מישובי קו התפר.

קרדיט: דוברות ח''כ אדלשטיין
במהלך הסיור, חבר הכנסת אדלשטיין כי צמצום תוכנית ההגנה על ישובי קו התפר תהווה חזרה לימי טרום ה 7 באוקטובר''. והוסיף ''הכתובת על הקיר ועל הגדר. עיכוב בתגובה עלול לעלות בחיי אדם''.
בנוסף ציין אדלשטיין כי המרחק בין רצועת התפר לבין יישובי מרכז הארץ הינם קילומטרים בודדים, ושעל כן ''אין להפריז בחשיבותה של הגנה על גבולות הארץ, ובייחוד על רצועת קו התפר''.

עוד בדבריו קרא לשר הביטחון גלנט, וכן פנה בקריאה גם לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ''להעמיד לאלתר פתרונות ראויים ומידיים''.
אדלשטיין הדגיש כי '' אין מדובר יותר בדיון תיאורטי של 'מה אם' ו'אולי', שכן אנו כבר למודי ניסיון מר''. והבהיר: '' זה הזמן של כולנו לקחת אחריות ולנהל את האירוע בקו התפר''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה