בארץ

אביגדור ליברמן מזהיר: "אל תחכו, תתארגנו ויפה שעה אחת קודם"

חה"כ אביגדור ליברמן, נפגש עם חברי פורום רשויות קו התפר ושוחח איתם על האתגרים של הרשויות הממוקמות סמוך לגדר ההפרדה מיישובי הרשות הפלסטינית. חה"כ אביגדור ליברמן: "אל תחכו אפילו יום אחד, כי אף אחד לא יודע מה יקרה"
מערכת ice | 
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

חה"כ אביגדור ליברמן וחה״כ עודד פורר הגיעו אתמול (שני) לביקור בעיריית כפר סבא ואף נכחו בסיור שנערך על ידי פורום רשויות קו התפר, שהוקם לאחרונה על ידי ראש העיר רפי סער, כפר סבא. מדובר בכ-15 עיריות ומועצות אזוריות ומקומיות אשר ממוקמות סמוך לקו התפר ולגדר ההפרדה מיישובי הרשות הפלסטינית.

במסגרת הביקור, העלו חברי פורום רשויות קו התפר, את האתגרים ואת הבעיות הביטחוניות באזור ואף הדגישו בפני הנוכחים כי הם דורשים  מהממשלה להכיר ביישובי קו התפר כיישובים זכאים.
לאחר שהדגישו חברי הפורום כי הרשויות מתמודדות עם בעיית הפשיעה ותחושת חוסר הביטחון של התושבים, חה"כ ליברמן אמר: "אל תחכו, תתארגנו!. מה שקורה עם השב"חים זו סכנה קיומית ומיידית ואחד הלקחים מה-7 באוקטובר הוא שמי שהתארגן לבד, הצליח למנוע את הטבח. המדינה חייבת להתעורר".
בהמשך דבריו, ציין ראש מפלגת "ישראל ביתנו" כי חברי הפורום צריכים לקחת את האחריות על התושבים ולבצע שינוי מהותי באזור: "אתם צריכים להתארגן ולעצור פיזית את זרימת השב"חים".
 



ראש מפלגת "ישראל ביתנו" המשיך בדבריו ואמר: "מי שמסייר בקו התפר ורואה את הסמיכות ואת השב"חים כל בוקר ואת הפשיעה שמתפתחת כאן גם בזמן מלחמה, מבין שמדובר באיום אמיתי, אתגר שחייבים להתמודד איתו ויפה שעה אחת קודם. לא חייבים לחכות לאסון הבא כדי לטפל בבעיה. אל תחכו אפילו יום אחד, כי אף אחד לא יודע מה יקרה. אתם חייבים להביא את הנושא הזה לקדמת הבמה ושיהיה על סדר היום הציבורי".

ראש העיר, רפי סער, ציין בפני חה"כ ליברמן כי מפרוץ המלחמה הושקעו מאמצים רבים בתגבור הכוחות ואמצעי הביטחון, אך אלו זקוקים לסיוע נוסף מצד הממשלה: "הממשלה חייבת לקחת את הנושא הזה ולתקצב תוכנית ביטחון לאזור, על כך המשתמע מכך. אנחנו מודאגים מאוד והעלינו את זה גם בישיבה שהתקיימה בשבוע שעבר בוועדת חוץ וביטחון וגם בפנייה לשר הביטחון יואב גלנט".

בתמונה: חברי פורום רשויות וחה"כ אביגדור ליברמן   (צילום: עיריית כפר סבא)
 


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה