תקשורת ומדיה

ינון מגל מסתבך בענק: מי הגיש נגדו תלונה במשטרה על עבירת איומים?

לאחר שפרסם ציוץ ובו נכתב "גלי, אנחנו מחכים לך עם חבל התליה, בדיקה", הותקף ינון מגל על ידי מצביעי השמאל. באמצעות הציוץ, ביקש מגל להתייחס לאמירה של אילה מצגר, אלמנת חטוף, אשר הכריזה כי לביבי מחכה חבל התליה

מערכת ice |  3
ינון מגל (צילום פלאש 90)
ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, הצליח לעצבן את מצביעי שמאל. לאחרונה, ינון מגל התייחס להתבטאותה של אילה מצגר, כלתו של יורם מצגר אשר נחטף ונרצח בעזה, אשר אמרה כי לביבי מחכה חבל התליה. בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, כתב מגל: "גלי, אנחנו מחכים לך עם חבל התליה, בדיקה". 
ציוץ זה עורר סערה רבה ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), דבר שהוביל לכך שאחד הגולשים מיהר להגיש תלונה במשטרה נגד ינון מגל. "מעדכן שברגע זה הגשתי תלונה במשטרה נגד ינון מגל על עבירת איומים בהמשך לציוציו כנגד היועצת המשפטית. אעדכן", כך כתב אמיר שפרלינג לעוקביו ברשת החברתית X.
 
איתי אלמוג בר, חבר במועצת מודיעין – מכבים – רעות, הגיב אף הוא לציוץ של ינון מגל. מוקדם יותר היום, פרסם אלמוג בר ציוץ ברשת החברתית וכתב: "קראתי את זה בלילה ולא יכלתי להירדם. אם אדם בעל תכנית טלוויזיה ורדיו מרכזיים ומאות אלפי עוקבים יכול לכתוב דבר כזה בלי שום השלכות, בלי פחד מהמשטרה, מהשב״כ, מכלום - אז אין פה מדינה יותר. הכל עולה בלהבות".
 
מי שהתייחס לציוץ של מגל הוא לא אחר מיאיר לפיד, יו"ר האופוזיציה. בציוץ שפרסם ברשת החברתית, כתב לפיד: "הציוץ המתועב הזה של ינון מגל נועד להיות התחכמות. הוא כאילו מצטט את אילה מצגר שאמרה בהפגנה שלביבי מחכה חבל התליה. כי זה בדיוק אותו דבר, כלתו של חטוף שנרצח, שאיש לא מכיר את שמה או פניה, שאומרת בהפגנה משהו שאסור להגיד כמובן וראוי לכל גינוי, הופך לציוץ הסתה אלים של אחד האנשים המפורסמים בישראל".
  
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חחחח לא יעזור לסססמאלנים להפוך את היוצרות
    אילן האקדמאי 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא הציעה לתלות את ביבי הוא לועג לה ולסססמאל התקשורתי על השקט שלו מול איומי הרצח גם אני מחכה לה עם חבל אם במקרה יהיה חסר לה כדתהוא לתלות את ביבי
    סגור
  • 2.
    ציוץ
    ריקי 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפיד תמיד קופץ בראש לציוץ שך ענת הוא לא הגיב
    סגור
  • 1.
    הכי צבוע שיש, מצגר שבאמת אמרה ומתכוונת לא מגונה. (ל"ת)
    טיפשות וצביעות השמאל 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור