תקשורת ומדיה

ינון מגל עושה זאת בענק: "גייסנו מעל חצי מיליון שקל בשלושה ימים"

לאחר שהכריז כי הוא מעוניין לתמוך כלכלית בתלמידי ישיבה, ינון מגל חוגג הישג ענק במסגרת מיזם "ישככר וזבולון". ינון מגל: "עד כה בשלושה ימים, גייסנו מעל חצי מיליון שקל שיחולק ללומדי התורה מכל המגזרים: הדתי לאומי, החרדי, הספרדי, הליטאי והחסידי"

מערכת ice |  1
ינון מגל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לאחר שהכריז כי הוא יממן תלמיד ישיבה ואברך כולל, ינון מגל פרסם מוקדם יותר היום (שני) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) וסיפר לעוקביו על ההישג המרשים שלו ושל חבריו למיזם. 
"חברים תודה על השותפות שלכם במיזם המרגש ׳יששכר וזבולון׳,  ההסכם שמחבר את כל עם ישראל לתורה", כך פתח ינון מגל את דבריו בציוץ ברשת החברתית X. ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, הקפיד לפרסם שוב ושוב ברשת החברתית X את פרטי המיזם המיוחד שבו הוא משתתף. 
לאחר מאמצים רבים, מספר מגל כי נרשם הישג מרשים מאוד בגזרת הגיוסים של הפרויקט "יששכר וזבולון". "עד כה בשלושה ימים, גייסנו מעל חצי מיליון שקל שיחולק ללומדי התורה מכל המגזרים: הדתי לאומי, החרדי, הספרדי, הליטאי והחסידי. בואו גם אתם למסע הזה, תאמצו אברך ותיקחו חלק מלא איתו בלימוד התורה". 
 
כזכור, בחודש שעבר הכריז ינון מגל כי הוא מעוניין לתמוך בתלמידי הישיבות, זאת על רקע סוגיית גיוס החרדים ופסיקת בג"ץ. בציוץ האחרון שעסק בפרויקט "יששכר וזבולון", כתב ינון מגל כי הוא מממן תלמיד ישיבה ואברך כולל וקרא לעוקביו לפעול כמותו. 
"זה סוף סוף קורה! אחד הדברים המרגשים שזכיתי לעשות: הסכם שותפות (כמו בימי יששכר וזבולון) ולפיו אני משלם בכל חודש לאברך (מעל גיל גיוס), והזכויות על הלימוד שלו נזקפות לשנינו שווה בשווה. גם אתם יכולים להצטרף לפרויקט החשוב הזה. בואו נגייס יחד כמה שיותר שעות של שותפות בלימוד תורה שיילמדו בעם ישראל לשמירה בפרט בזמנים אלו", כך כתב ינון מגל בציוץ שפורסם ברשת החברתית X.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגל
    Dd 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגלומן עלוב מסכן
    סגור