תקשורת ומדיה

ינון מגל מעורר סערה: "אחד הדברים המרגשים שעשיתי - בואו איתי"

לאחר שהוא הכריז כי יממן באופן קבוע תלמיד ישיבה ואברך כולל, ינון מגל פרסם ציוץ ברשת החברתית X ועורר סערה: "זה סוף סוף קורה! אחד הדברים המרגשים שזכיתי לעשות: הסכם שותפות (כמו בימי יששכר וזבולון) ולפיו אני משלם בכל חודש לאברך והזכויות על הלימוד שלו נזקפות לשנינו שווה בשווה"

מערכת ice |  4
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
לאחר שבחודש מרץ האחרון הכריז מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14 כי הוא יממן באופן קבוע תלמיד ישיבה ואברך כולל, בעקבות פסיקת בג"ץ בנושא גיוס החרדים, ינון מגל מעורר סערה נוסף באמצעות ציוץ ברשת החברתית X. 
בציוץ אשר פורסם אמש (חמישי) ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), התייחס מגל להחלטתו כי הוא יממן באופן קבוע תלמיד ישיבה, דבר אשר לדעתו יעניק לו זכויות רבות.  "זה סוף סוף קורה! אחד הדברים המרגשים שזכיתי לעשות: הסכם שותפות (כמו בימי יששכר וזבולון) ולפיו אני משלם בכל חודש לאברך (מעל גיל גיוס), והזכויות על הלימוד שלו נזקפות לשנינו שווה בשווה", כך כתב מגל בציוץ שפורסם ברשת החברתית.
 

בהמשך הציוץ, פנה מגל לעוקביו ברשת החברתית X וציין: "גם אתם יכולים להצטרף לפרויקט החשוב הזה. בואו נגייס יחד כמה שיותר שעות של שותפות בלימוד תורה שיילמדו בעם ישראל לשמירה בפרט בזמנים אלו. בואו איתי! יחד!".
לצד דברים אלו, שיתף מגל תמונה עם תלמיד ישיבה ולצידה צוינו פרטים על הענקת התמיכה באברכים ותלמידי הישיבות למעוניינים במימונם. "חותמים על הסכם 'יששכרר וזבולון' ויחד מבטיחים את המשך לימוד התורה בארץ ישראל", כך נכתב בהזמנה שפרסם מגל ברשת החברתית X. 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מי שיתרום לחרדים הם חמאס וכל שונאי ישראל
    ייייייישששששש 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה תשאלו? או אז הם מעדיפים שלא יתגייסו לצבא ואז מדינת ישראל תפסיד בכל מלחמה
    סגור
  • 3.
    יא סוטה מין מטרידן פודל של נתניהו. יןמך יגיע יחד עם הפי (ל"ת)
    טחחחח 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    כול הכבוד (ל"ת)
    רננה מעוז 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לו. ירבו כמו מגל. (ל"ת)
    אלי מזרחי 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור