תקשורת ומדיה

רגע חריג בשידור חי: "לינון מגל מגיע אחד הפרסים הכי חשובים במדינה"

בתוכנית הבוקר של ברק סרי ויהודה שלזינגר ב-103FM, ציין האחרון כי לינון מגל מגיעה הערכה רבה על כך שהצליח לתת במה לקול שונה ופחות פופולרי בחברה הישראלית. יהודה שלזינגר: "לינון מגל מגיע אחד הפרסים הכי חשובים שיש במדינת ישראל. פרס לאדם שהצליח להביא קול שהיה פה מושתק במשך 60 שנה לפחות"

מערכת ice |  5
ינון מגל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
בתוכנית הבוקר של איש התקשורת ברק סרי והכתב הפוליטי יהודה שלזינגר בתחנת הרדיו 103FM, חילק האחרון שלל מחמאות לינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14.
"לינון מגל מגיע אחד הפרסים הכי חשובים שיש במדינת ישראל. לא יודע אם זה פרס ישראל או פרס פוליצר או פרס סוקולוב. פרס לאדם שהצליח להביא קול שהיה פה מושתק במשך 60 שנה לפחות", כך פתח שלזינגר את דבריו.
שלזינגר, הכתב הפוליטי של עיתון "ישראל היום", המשיך בדבריו, על אף אי הסכמתו הנחרצת של חברו לתוכנית הרדיו ואמר: "קול שהיה מושתק, מושמץ, מדוכא. באמת, זה הציבור הזה מאופקים, מנתיבות, משדרות, ותמיד הסתכל באולפנים ותמיד חשב מה אני קשור לדבר הזה".
 
שלזינגר פנה לחברו איש התקשורת הוותיק ואמר: "לינון, שלרוב אני לא מסכים איתו, מגיע פרס על העבודה המדהימה שלו בלהביא קול שאף אחד ואפילו אתה, ברק סרי, כמישהו שגר באשדוד וימני ומזרחי, מעולם לא העזת להביא אותו בדרך הזאת".
סרי, שלא התרגש מדבריו של שלזינגר, הביע את דעתו בנושא ואמר: "אני לא אומר לך עוד פעם, הוא לא ימני הוא לא מזרחי, הוא אשכנזי, אליטיסט שגר רמת אביב גימל". שלזינגר, המשיך להתעקש כי מגל אכן ראוי להערכה ואמר: "הוא הביא את הקול שאתה היית אמור להביא. לכן אי חושב שעם כל האי הסכמה, עדיין יש קול מושתק . אפילו אתה שבאת משם ופה שינית את דעותיך כדי להיות מקובל. הוא הביא קול שאף אחד לא העז להביא".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רק שאלה
    אני 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מאיזה מוסד שלזינגר ברח ?
    סגור
  • 4.
    איש עלוב
    אני 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם כבר מדברים על מגל , מדובר באדם עלוב , טיפש , שקרן וחסר דעת הממומן ע"י אנשי ימין עתירי ממון . איש גס רוח שהאמת , איך לומר , לא מתקרבת אליו אפילו ת"ק פרסה . אבל , בממשלת הנתניהו הוא יכול להפוך כמו כלום לשר תקשורת במקום קרעי שגם הוא , איך לומר ,טיפש , שקרן וגס רוח בזכות עצמו
    סגור
  • 3.
    צודק!! מגל הכי ערכי. הכי מקצועי והכי שווה. כבוד.
    קרן 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתפוצצו ותחנקו קנאים!!!
    סגור
  • 2.
    שלזינגר - שאפו
    אזרח 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלזינגר - שאפו על האינטגריטי, ואתה גם צודק .
    סגור
  • 1.
    סרי משרת את אדוניו מערוצי התבהלה, פרנסה
    אורי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כנראה יותר חשובה מכנות. ינון מגל הוציא את הבושה החוצה, ינון מגל הביא את בשורת המדוכאים המושתקים, המוסללים, את הביבסטים המושתקים המבוזים עלידי אליטות "תל אביב" הלאה העם הלאה ערוץ 14, התנגדות לאליטות. היא חובה מוסרית של כל אדם עם מצפון ועם ערכים
    סגור