תרבות ופנאי

אופירה אסייג מתפוצצת: "איש חולה – מחלה חשוכה זה מה שאתה"

על רקע הרשעתו של סא"ל דן שרוני ב-39 עבירות של פגיעה בפרטיות ו-23 מגונים, לאחר שנהג לצלם בסתר חיילות, מיהרה אופירה אסייג לתקוף אותו ברשת החברתית "אינסטגרם". אופירה אסייג: "איש חולה, אני מקווה שיחטוף עונש קשה, מחלה חשוכה זה מה שאתה"

מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)

לאחר שבית הדין הצבאי בבית ליד הרשיע אמש (רביעי) את סא"ל דן שרוני, אשר נהג לצלם בסתר חיילות, ב-39 עבירות של פגיעה בפרטיות ו-23 מעשים מגונים, מיהרה אופירה אסייג, מגיש, תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" בערוץ 12, לפרסם סטורי ברשת החברתית "אינסטגרם"

אופירה אסייג, אשר מקפידה לשתף את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" בדעותיה בנושאים שונים, תקפה בחריפות את סא"ל דן שרוני בשל המעשים המזעזעים שביצע. בסטורי שפרסמה ברשת החברתית, כתבה אסייג: "איש חולה, אני מקווה שיחטוף עונש קשה, מחלה חשוכה זה מה שאתה". 

(צילום:ofiraasayag@)

כאמור, אמש (רביעי) החליט בית הדין הצבאי להרשיע את סא"ל שרוני ב-39 עבירות של פגיעה בפרטיות ו-23 מעשים מגונים. אל"מ טלי פריד, אשר עמדה בראש הרכב השופטים, ציינה בתחילת הדיון כי "לא הייתה מחלוקת על מהימנותם של הקורבנות".
לצד זאת, הוסיפה פריד כי קיימים פערים משמעותיים בין גרסת הנאשם לבין הממצאים בפועל. "הנאשם ניסה ללהטט בחוקרים ,עשה צעד קדימה ומיד שניים אחורה", כך ציינה. בעקבות כך, הוחלט כי סא"ל שרוני יישלח לתסקיר מבחן כאשר הדיון הבא שצפוי לעסוק בפרשה יתקיים בחודש אוגוסט. 
 


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה