תקשורת ומדיה

רגע חריג בערוץ 12: "למה הימין תמיד כזה חלש ומתרפס?" | צפו

יהודה שלזינגר תקף את יולי אדלשטיין לאחר שהאחרון דחה את ההצבעה על הצעת החוק להעלאת גיל הפטור ממילואים בשל היעדר הסכמה רחבה. יהודה שלזינגר: "רק לימין יש את הקטע המאוד מאוד מתרפס הזה. ראינו את זה גם ברפורמה המשפטית שהוא בא ואמר 'רגע אולי הסכמה רחבה'"

מערכת ice | 
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
על רקע החלטתו של חה"כ יולי אדלשטיין, יו"ר וועדת החוץ והביטחון, לדחות את ההצבעה על  הצעת החוק להעלאת גיל הפטור ממילואים בשל היעדר "הסכמה רחבה", מיהר יהודה שלזינגר, הכתב הפוליטי של עיתון "ישראל היום", למתוח ביקורת חריפה בנושא. 
שלזינגר התייחס למהלך של חה"כ אדלשטיין בערוץ 12 ואמר: "רק לימין יש את הקטע המאוד מאוד מתרפס הזה. ראינו את זה גם ברפורמה המשפטית שהוא בא ואמר 'רגע אולי הסכמה רחבה'. הצד השני לא היה עושה את זה". 
הכתב הפוליטי של עיתון "ישראל היום" המשיך לתקוף את חה"כ יולי אדלשטיין בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום (רביעי) ברשת החברתית X. "נניח שיאיר גולן הוא שר הביטחון ומחליט על פינוי התיישבותיות (ערך לאומי חשוב של הפרחת שממה, ציונות,  אלמנטים ביטחוניים). הוא יבקש 'הסכמה רחבה'?! נניח לפיד ראש ממשלה שרוצה לתת מים טריטוריאליים למדינה אחרת. הוא יבקש 'הסכמה רחבה'?!", כך כתב שלזינגר. את הציוץ חתם שלזינגר עם שאלה לעוקביו ברשת החברתית X: "למה הימין תמיד כזה חלש ומתרפס?".
 
כאמור, הצעת החוק להעלאת גיל הפטור ממילואים לא עלתה היום להצבעה בוועדת החוץ והביטחון בשל החלטתו של חה"כ יולי אדלשטיין. "נדרשת הסכמה רחבה", כך הכריז אדלשטיין בפני הנוכחים. הצעת החוק הייתה אמורה להעלות להצבעה בשל העובדה כי ביום שני הקרוב תפקע הוראת השעה שמאריכת את שירות המילואים בשנה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה