תקשורת ומדיה

יוסף חדאד חוטף: "הוא סובל מסוג של נכות" | צפו

יוסף חדאד אוזכר בערוץ הרשמי של הרשות הפלסטינית, זאת בעקבות פעילותו הנרחבת בתחום ההסברה בארץ ובעולם. הפרשן הבכיר של הערוץ תקף את חדאד ואמר: "הוא סובל מסוג של נכות. מסתבר שהם (ישראל) מחפשים מישהו כמוהו. מחפשים מישהו עם מחלת נפש או הפרעה נפשית"

מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום יוטיוב/ יוסף חדאד)
בתוכנית הבוקר של ערוץ 12 סיפר יוסף חדאד, פעיל הסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה", כי הוא אוזכר בערוץ של הרשות הפלסטינית, זאת בשל פעילותו הנרחבת בתחום ההסברה בארץ ובעולם.
קטע הצפייה ששודר בתוכנית הבוקר של ערוץ 12, דיבר הפרשן הבכיר של הערוץ על יוסף חדאד ואמר: "לגבי השימוש (בידי ישראל) של כמה דוברי ערבית... אנחנו רואים את יוסף חדאד. הם מחפשים אדם שיש לו הפרעות נפשיות, משבר זהות. הם שלחו אותו לניו יורק, לצעדות התמיכה של עמנו הפלסטיני". 
הפרשן הבכיר של הערוץ המשיך למתוח ביקורת חריפה על פעיל ההסברה המפורסם ואמר: "הם (ישראל) שולחים פרצוף ומתארים אותנו כפלסטיני. הוא קורא לפלסטינים 'נאצים', ותקף את הסטודנטים (הפרו פלסטינים). הוא סובל מסוג  של נכות. מסתבר שהם (ישראל) מחפשים מישהו כמוהו. מחפשים מישהו עם מחלת נפש או הפרעה נפשית ומשכנעים אותו שהוא עם חכמה עילאית, מה שאין לו. הוא תומך בצד שהוא מקבל הערכה מוגזמת ולא מציאותית". 
 
@yosephhaddad

לא תאמינו מה אמרו עלי בערוץ הרשמי של הרשות הפלסטינית...

♬ צליל מקורי - Yoseph Haddad
בעקבות אותם דברים חריפים שנאמרו בערוץ הרשמי של הרשות הפלסטינית, החליט יוסף חדאד דווקא לפנות לצופים הישראלים ואמר: "אני רוצה להגיד לכם שהוא חצי צודק, אני באמת חולה, אני חולה על המדינה הזאת. המדינה הזאת, שאני כערבי יש לי את החופש ביטוי להגיד את מה שאני רוצה, להבדיל מהרשות הפלסטינית שרוצחים פלסטינים שפשוט מתנגדים אליה. אני חולה על המדינה הזאת, שיש בה עם מדהים, יהודים וערבים, חילונים ודתיים, ימנים ושמאלנים". בתום דבריו, קרא חדאד לאותו פרשן בכיר של הערוץ "כלב בן כלב" והדגיש כי תגובתו הנרחבת תפורסם בהמשך.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה