תקשורת ומדיה

מתן חודורוב במתקפה חריפה: מי עורר את זעמו של כתב חדשות 13?

מתן חודורוב מותח ביקורת חריפה על עו"ד זיו מאור, אשר צפוי לכהן כחבר במועצת הרשות השנייה. מתן חודורוב: "איחולי 'מאבק ארוך ככל הניתן' ו'הצלחה לשני הצדדים' - משמעותם הבעת תקווה לקריסת הערוץ"

מערכת ice |  2
מתן חודורוב (צילום רונן אקרמן)
סערת מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' ממשיכה להתפתח. מוקדם יותר היום (רביעי) פרסם מתן חודורוב, הפרשן הכלכלי של חדשות 13, ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) והתייחס לעקיצה של עו"ד זיו מאור, אשר צפוי לכהן כחבר במועצת הרשות השנייה. 
עו"ד זיו מאור התייחס לסערת מינויה של מנכ"לית חברת חדשות 13 וכתב: "אני מאחל הצלחה לשני הצדדים, ומאבק ארוך ככל הניתן. רק הערה חשובה שתמיד צריך להזכיר לכם משום מה: שני מיליון ישראלים בחרו בממשלה הזו כדי שתבצע רפורמה במערכת המשפט. גם אם תחזרו מיליון פעם על השקר 'הפיכה משטרית' – ואתם לגמרי עושים את זה – כלום לא ישנה את העובדה הזו".
דברים אלו שנכתבו על ידי עו"ד זיו מאור, אשר צפוי לכהן בחבר במועצת הרשות השנייה, פורסמו כתגובה לציוץ של העיתונאי דויד ורטהיים. בעקבות כך, מיהר חודורוב לפרסם ציוץ חריף נגד עו"ד מאור וכתב: "וזה הבחור שאמור לכהן מטעם השר קרעי כ*חבר מועצת הרשות השנייה* שמפקחת על השידורים שלנו - מאחל ״מאבק ארוך ככל הניתן״ שיהרוס את הערוץ. דוגמה מצוינת לחוליים הפושים ברשות השנייה, שהובילו אותה לשתוק מול ניסיון ההשתלטות הפוליטי הבוטה במינויה של יש״ב. גברתי היועמ״שית, להתרשמותך אודה".
 
לאחר שנשאל על ידי אחד מעוקביו של העיתונאי דויד ורטהיים האם להבעת דעה בנושא אין מקום ברשת החברתית, הגיב מתן חודורוב: "אפילו רצוי, אבל איחולי 'מאבק ארוך ככל הניתן' ו'הצלחה לשני הצדדים' - משמעותם הבעת תקווה לקריסת הערוץ. איך התבטאות כזו עולה בקנה אחד עם חובתו של חבר המועצה המיועד, לפקח על שידורינו לרווחת ציבור הצופים בהם? אם הוא מעוניין בסגירת הערוץ, מדוע הוא מבקש לקחת חלק ברגולציה עליו?". 
הפרשן הכלכלי של ערוץ 13 מרבה להתבטא נגד מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית חברת החדשות. מוקדם יותר היום התייחס לציוץ של העיתונאי רן בוקר אשר כתב כך: "בהנהלת רשת העבירו מסר בשיחות סגורות בתגובה למאבק עובדי חדשות 13 במינוי יוליה שמאלוב ברקוביץ׳: 'מי שיש לו בעיה - יכול ללכת הביתה'".
 
חודורוב, אשר זעם על אותה אמירה חריגה, צייץ ברשת החברתית וכתב: "אף אחד מהעיתונאים לא צריך ללכת הביתה בגלל המינוי ההזוי של דירקטוריון מנותק. הפוליטיקאית שאינה עיתונאית, וטובלת בזיקה פוליטית עד צוואר, עם התבטאויות מבזות כלפי נשים - היא זו שלא תוכל להישאר. המשך יום טוב לכל המתדרכים האנונימיים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לך תעבוד בבניין (ל"ת)
    בשג 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צודק מתן חודורוב. מגעיל לדעת שחבר מועצה שאמור לשמור
    לירון 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    על שידור איכותי ו הגון למען כלל הצופים, בא בתכלס להרוס את הערוץ ואת כתביו כדי ש.הערוץ הזה יהפוך לתעמולה פוליטית . אין מקום לתעמולה פוליטית בטלוויזיה לא לשמאל ולא ל ביבי .
    סגור