בארץ

סמוטריץ' החליט: זה מה שיעשו בכסף שהוקפא לרשות הפלסטינית

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', הודיע כי חלק מהכספים שהוקפאו מהרשות הפלסטינית יועברו למשפחות נפגעי טרור. בפעימה הזו, הצו הנוכחי עומד על כ-130 מיליון שקל, שיועברו לנפגעי טרור
דורון בלוך | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' פרסם היום (חמישי) בחשבון ה-X שלו כי חתם על צו שיעביר כספים שהקופאו מהרשות הפלסטינית לנפגעי טרור. בפוסט שפרסם כתב: ''צדק היסטורי, הרשות הפלסטינית מתמרצת ומעודדת טרור על ידי תשלום למשפחות מחבלים, לאסירים ולאסירים משוחררים".
עוד הוסיף: "בהתאם לפסקי דין שפסקו פיצוי לזכות נפגעי טרור, אנו מקזזים מתוך כספי הרש״פ את אותם סכומים ומעבירים את הכסף הפסוק למשפחות נפגעי טרור. בפעימה הזו חתמתי על צו שמעביר כ-130 מיליון שקל מתוך הכספים המוקפאים של הרש"פ לנפגעי טרור. צדק''.
מוקדם יותר היום, פרסם השר סמוטריץ' על כך שדרישות החמאס לעסקה לא מתפשרות: ''זה היה כל כך צפוי, שככל שנתחנן ונגלה להיטות יתר חמאס רק יקצין את עמדתו, שפשוט אי אפשר להבין את העיוורון של מי שדרשו שוב ושוב שנתקפל ונעביר לסינוואר הצעות יותר ויותר נדיבות בשעה שהוא מתבצר בעמדתו''.
סמוטריץ' הדגיש שוב את דעתו לניהול המלחמה ''הגיע הזמן ללמוד לקח, להפסיק לחלוטין את המשא ומתן, ולדבר עם סינוואר מכאן ולהבא רק באש כבדה ביבשה באוויר ובים. זו הדרך היחידה לנצח ולהחזיר את החטופים''.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה