בארץ

טלי גוטליב: "לא לכניסה קרקעית ללבנון" - מה היא מציעה במקום?

חברת הכנסת פרסמה ציוץ בחשבון ה-X שלה הקורא לתקיפה נרחבת בעקבות ירי חיזבאללה על יישובי הצפון. "רק ארטילריה כבדה, ללא רחם", הוסיפה. דבריה מתקבלים על רקע קריאת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כנגד ראש הממשלה
מערכת ice |  2
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, עטיה מוחמד)
חברת הכנסת טלי גוטליב ממפלגת הליכוד מתנגדת לכניסה קרקעית ללבנון. בציוץ שפרסמה בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר) כתבה באופן דרמטי, למרות הקריאות של רבים לפעולה צבאית נרחבת, כי היא מאמינה שדרושה אסטרטגיה שונה. "לא כניסה קרקעית ללבנון!" פרסמה. 
 
במקום זאת, גוטליב דוגלת בגישה אחרת, "אני מזמן לא מורידה את ראשי לרעיונות לחימה שגויים. רק ארטילריה כבדה ללא רחם הרס ושיטוח 15 ק"מ בדרום לבנון!". גוטליב המשיכה "למה מחכים?" היא שאלה, "יש הכל! כבר מזמן! לוחמים מאומנים וחימוש על כל סוגיו. את ביזיון הירי של חיזבאללה על הצפון צריך לגדוע בירי מאסיבי ומתיש. עכשיו!". גוטליב הוסיפה גם קריאה נגד נשיא ארצות הברית והבהירה כי לדעתה הוא מתנגד לניצחונה של ישראל. 
קריאתה של גוטליב לפעולה צבאית מאסיבית בלבנון מצטרפת לתלונתו האחרונה של השר בן גביר. בציוץ אחרון שפרסם התלונן על כך שלא הוזמן לדיון הביטחוני שכינס ראש הממשלה בנימין נתניהו. לדבריו, התגובה לירי איני צריכה להיות "פעולה כירוגית". קריאות אלו נשמעות על רקע ההודעה כי ישראל התנקשה בבכיר חיזבאללה, בעקבות כך נורו טילים רבים אל עבר האזור הצפוני בישראל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאוסה
    בר 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מחה את זכר טלי גוטליב.מצווה.
    סגור
  • 1.
    מאוסה
    בר 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחה את זכר טלי גוטליב.מצווה.
    סגור