בארץ

בן גביר במסר חריף נגד נתניהו: "נגמרו התירוצים"

השר לביטחון לאומי פרסם בחשבון ה-X שלו ציוץ עוקצני כנגד ראש הממשלה, בו תקף את החלטתו לקיים דיון ביטחוני ולא להזמין אותו. "אין ספק שהנוהג המגונה למדר אותי 'הוכיח את עצמו' באירועי השבעה באוקטובר..." ההתבטאות התקבלה על רקע התחממות הגזרה הצפונית בעקבות חיסול בכיר חיזבאללה בלבנון
מערכת ice | 
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון, תומר נויברג)
אתמול (רביעי) פרסם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ציוץ חריף בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר) בעקבות החלטתו של ראש הממשלה בינימין נתניהו לכנס ישיבת התייעצות ביטחונית. "כל הכבוד על החיסול בלבנון, אבל על מאות לא טילים לא מגיבים בפעולות כירוגיות", כתב. "נתניהו - נגמרו התירוצים", הוסיף. 
 
בן גביר תקף את החלטת נתניהו שלא להזמין אותו אל הדיונים הביטחוניים הרגישים, ואף טען כי להדרה זו היו השפעות על האירועים שפתחו את מלחמת חרבות ברזל. "אין ספק שהנוהג המגונה של ראש הממשלה למדר אותי מדיונים ביטחוניים 'הוכיח את עצמו' באירועי השבעה באוקטובר..." עקץ. 
התבטאות זאת התקבלה על רקע התחממות הגזרה הצפונית. ביום שלישי חוסל אבו טאליב, בכיר בחיזבאללה, בתקיפה אווירית של ישראל. לאחר החיסול שוגרו יותר מ-200 רקטות אל עבר ישראל. טווח הרקטות הורחב, לראשונה מזה חודשים רבים הופעלה אזעקה גם בטבריה. הטילים שנפלו בשטחים פתוחים הובילו, גם הפעם, לשריפות נרחבות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה