תקשורת ומדיה

עיתון "הארץ" בתחקיר מטלטל על בן גביר: זו תגובתו של השר

עיתון "הארץ" פרסם תחקיר על איתמר בן גביר הכולל טענות כי גורמים ביטחוניים בכירים מציינים כי "השר מטיל אימה על כל צמרת המשטרה". בתגובה לתחקיר שעליו אחראי ג'וש בריינר, כתב הפלילים של עיתון "הארץ", כתב בן גביר בחשבון ה-X שלו: "כשבעיתון הארץ מוטרדים, אני רגוע שאני עושה עבודה טובה"

מערכת ice |  6
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
מוקדם יותר היום (שלישי) פרסם עיתון "הארץ" תחקיר על איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, כאשר בין הטענות הדרמטיות המוצגות בכתבה, נכתב כי "בכירים במערכת הביטחון מתריעים כי המשטרה נכבשת בידי בן גביר". 
בכתבה של ג'וש בריינר אשר פורסמה בעיתון "הארץ", נכתב בין היתר כי בן גביר "הוא מנחית הוראות לקציני משטרה, מתערב במינויים ומקדם קצינים שנויים במחלוקת, מטיל אימה על מתנגדים ומנחיל את משנתו הפוליטית לתוך המשטרה". על פי בריינר, טענות אלו מובאות על ידי גורמים במערכת הביטחון. 
בעקבות אותו פרסום, מיהר איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, להגיב בציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). לאחר ששיתף את הכתבה של ערוץ 7, אשר סיקרה את התחקיר של עיתון ה"ארץ", בן גביר פנה לעוקביו וכתב בציוץ שפורסם ברשת החברתית: "כשבעיתון הארץ מוטרדים, אני רגוע שאני עושה עבודה טובה".
 
לאחר שבתחקיר של ג'וש בריינר, כתב הפלילים של עיתון "הארץ", הוצגו מספר טענות של גורמים ביטחוניים בכירים הטוענים כי "השר מטיל אימה על כל צמרת המשטרה" וכי "המשטרה נכבשת על ידי בן גביר", נחשפו פרטים נוספות אודות התנהלותו של השר לביטחון לאומי.
בכתבתו של ג'וש בריינר בעיתון "הארץ", נכתב כי מספר יהודים פנו לבן גביר והתלוננו בפניו על התנהלות המשטרה. לטענתם, המשטרה מבצעת חיפוש משפיל בכליהם כאשר אלו מעוניינים לעלות להר הבית. 
"במחוז ירושלים חששו אז מאוד מפני פרובוקציות של מתפללים יהודים, ובפרט מהכנסת גדיים להקרבה בהר", כך צוין בתחקיר של בריינר. על פי הטענות שהוצגו בכתבתו של בריינר, בן גביר זעם והחליט לפנות למפקד המחוז, דורון תורג'מן.
עוד צוין בכתבה של בריינר, כי בן גביר היה אמור לשוחח על כך עם המפכ"ל, אך לא עשה זאת. עוד הודגש בכתבה, כי בן גביר אמר לתורג'מן ששוטרים משפילים את המתפללים והוסיף: "אצלי לא תהיה אפליה". בנוסף, נטען כי בן גביר הורה לו לעדכן בנושא את המפכ"ל ואת ראש השב"כ. מלבד זאת, צוין בכתבה כי הזעם של השר "הוליד שינוי בהנחיות לשוטרים בהר".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    עיתון הארץ
    פטריוט ציוני 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עיתון הארץ מתי תכתבו משהו חיובי על המדינה הזו ? אתם משרתיהם של אויבינו לאורך שנים רבות. נמאסתם !!!!
    סגור
  • 5.
    האיש קצת תמהוני, אבל אולי הגיע הזמן לנקות את האורווה?
    Dude 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מקבלי השכר והפנסיות המקצועיים בצמרת המשטרה אולי יצטרכו לעבוד ואפילו להשיג תוצאות, או ללכת הביתה ולפנות מקום לצעירים ומצליחים יותר. גם לשירותי הכבאות לא היה מזיק איזה בן גביר. עוד כמה משרדי ממשלה על הכוונת. הצבעתי שמאלה בעבר, כי לא רציתי מלחמות ואסונות, הפעם הימין הקיצוני יקבל את הקול שלי.
    סגור
  • 4.
    הגיע הזמן
    א 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לבגור את העתון האנטישמי הזה
    סגור
  • 3.
    חבל שלא מקשיבים לו יותר
    אבי 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המלחמה העתה נגמרת מזמן , מי נותן סיוע לאויב הזמן מלחמה ? אנחנו מטורפים ואף אחד לא מעלה את הנקודה הזאת , אנחנו מספקים סיוע לאויב שפוגע בנו ובחיילים שלנו.
    סגור
  • 2.
    מתעב את בן גביר. אבל הגיע הזמן שכל שר ישלוט במשרדו
    מסביר פנים 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ולא החונטה
    סגור
  • 1.
    בכירים ??????
    אריק 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גוש עושה צחוק מעצמו ומהמקצוע געגויעו למושחת אשד.
    סגור