תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 מתרגש: "אתה הגיבור שלי לעולם ועד - איזה מלך"

על רקע פרסום סרטון חילוץ החטופים, אלעד שמחיוף פרסם ציוץ מרגש במיוחד ברשת החברתית X. אלעד שמחיוף: "אתה, שבזמן שמחבלים יורים עלייך, זורקים עלייך רימונים, משגרים לכיוונך RPG וגורל שלושה חטופים על כתפייך, שבתוך כל זה הושטת יד ל-Fist Bump לאלמוג - אתה הגיבור שלי לעולם ועד. איזה מלך"

מערכת ice | 
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
אלעד שמחיוף, שליח חברת החדשות של ערוץ 12 לאירופה, אשר זכה לאחרונה בפרס בני ברית לעיתונות, פרסם אמש (שלישי) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ובו התייחס לסרטון חילוץ החטופים של כוחות צה"ל, ששודר אתמול בכלי התקשורת השונים.
שמחיוף שיתף תמונה מתוך הסרטון, בו אחד הלוחמים השיט את ידו לאלמוג מאיר ג'אן, החטוף ששוחרר לאחרונה במבצע ארנון. בציוץ שפרסם אמש ברשת החברתית X, כתב אלעד שמחיוף, שליח חדשות 12 לאירופה, על אותו לוחם אמיץ אשר ריגש רבים מאזרחי ישראל: "אתה, שבזמן שמחבלים יורים עלייך, זורקים עלייך רימונים, משגרים לכיוונך RPG וגורל שלושה חטופים על כתפייך, שבתוך כל זה הושטת יד לFist Bump לאלמוג - אתה הגיבור שלי לעולם ועד. איזה מלך".
כאמור, במהלך חודש מאי האחרון, זכה שמחיוף לכבוד ענק בטקס הענקת הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי של בני ברית לשנת 2024 למצוינות בסיקור התפוצות בתקשורת הישראלית.
 
אלעד שמחיוף, שליח חדשות 12 לאירופה, זכה בפרס היוקרתי בקטגוריית העיתונות המשודרת, נוכח פעילותו העיתונאית הנרחבת בסיקור על תופעת האנטישמיות הגואה באירופה מאירועי ה-7 באוקטובר. לצד זאת, זכה שמחיוף לכבוד ענק בזכות סדרת הפודקאסטים שלו העונה לשם "אחד ביום". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה