בארץ

נחשף התיעוד המטורף של חילוץ החטופים: כך זה נראה מקסדות הלוחמים

נחשף לראשונה התיעוד הנדיר ממצלמות הקסדה של חילוץ אלמוג מאיר, אנדרי קוזולב ושלומי זיו. החטופה הרביעית שחולצה נועה ארגמני שהתה בדירה נפרדת
מערכת ice |  2
תיעוד חילוץ החטופים (צילום דוברות המשטרה)
בהודעה משותפת לדוברות המשטרה ולדוברות שב"כ הערב (שני), נחשף לראשונה התיעוד הנדיר ממצלמות הקסדה של חילוץ אלמוג מאיר, אנדרי קוזולב ושלומי זיו: לוחמי הימ״מ ולוחמי היחידה המבצעית של השב"כ מחלצים את החטופים תוך אש כבדה וחיסול מחבלים מעזה.
לוחמי הימ״מ, היחידה הלאומית ללוחמה בטרור ולוחמי היחידה המבצעית בשב״כ פעלו יחד עם לוחמי צה״ל בנוסיראת שברצועת עזה. לוחמי הימ"מ והשב"כ פעלו בשני איתורים במקביל לחילוצם של ארבעת החטופים, תוך לחימה עיקשת במחבלים.
 
מצורף תיעוד ממצלמות קסדה מרגעי הלחימה בהם פשטו לוחמי הימ״מ והשב"כ על האיתורים בהם הוחזקו החטופים בו ניתן לראות את החילוץ הדרמטי של השלושה תוך לחימה וחיסול המחבלים במרחב.
כזכור, במהלך המבצע נפצע באורח אנוש לוחם הימ"מ ארנון זמורה שמאוחר יותר מת מפצעיו. החילוץ יצא לדרך בדיוק בשעה 11:00 בבוקר שבת. במוצ"ש, פרסם דובר צה"ל כי ארבעת החטופים הוחזקו בנפרד בשני בניינים סמוכים במרחק של כ-200 מטר: נועה ארגמני בדירה אחת, והשלושה הנותרים שנראים בסרטון לעיל בדירה אחרת. טרם פורסם סרטון החילוץ של ארגמני שכאמור שהתה בדירה נפרדת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיהיו בריאים
    עם ישראל חי 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקב"ה תשמור על החיילים שלנו שילכו בשלום ויחזרו בשלום והתקיים בהם הפסוק והקב"ה יילחם לכם ואתם תחרישון .אמן
    סגור
  • 1.
    חילוץ החטופים
    רוני 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דאגה רבה רבה לשלום החילים והחטופים קשה מאוד לצפיה הלואי והתבונה תיגבר על הכח וממשלת החרטה תנהל משא ומתן לשחרור החטופים את הזעם על החמס נתבו לזמן שבו החטופים יהיו בריאים ושלמים בחיק המשפחות שלהם
    סגור