טלוויזיה

בושה וחרפה: זה העיתונאי שהחזיק בביתו את נועה ארגמני

נועה ארגמני הוחזקה בביתו של צלם אל-ג'זירה שנהרג בחילוצה יחד עם מספר בני משפחה, במהלך הניסיון למנוע את חילוצה של ארגמני. כרגע אין אימות רשמי בצד הישראלי לגבי הדיווח הזה
מערכת ice |  12
חטיפת נועה ארגמני (צילום יוטיוב/ כאן 11)
על פי דיווח בעולם הערבי, נועה ארגמני בת ה-26, שחולצה אתמול במבצע הירואי לחילוץ חטופים של צה"ל יחד עם שלושה נוספים, הוחזקה בביתו של עבדאללה אל-ג'מאל, צלם, עורך וכתב באל-ג'זירה וכלי תקשורת פלסטיני נוסף. 
הדיווח טוען כי אל-ג'מאל נהרג יחד עם מספר בני משפחה במהלך הניסיון למנוע את חילוצה של ארגמני. כרגע אין אימות רשמי בצד הישראלי לגבי הדיווח הזה. החילוץ הירואי מגיע זמן קצר לאחר שהכנסת אישרה את "חוק אל-ג'זירה" לסגירת ערוצים זרים הפוגעים בביטחון המדינה. 

חילוץ החטופים, ביניהם ארגמני שלכאורה הוחזקה בבית של עובד אל-ג'זירה, מדגיש את המתיחות בין ישראל לבין הערוץ הערבי הנחשב למחרחר סכסוכים. כמובן שהדבר גם מחזק את טענת ישראל שגם אנשים שאינם מהחמאס לוקחים חלק בטרור.
במקביל לשמחה האדירה בישראל לאור המבצע בו שוחררו נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו משבי החמאס, בעולם דווקא יש מי שממהרים לצנן את התלהבות ואף לתקוף את ישראל. שר החוץ של האיחוד האירופי, ז'וזפ בורל, גינה אתמול (שבת) את התקיפות של צה"ל במחנה הפליטים נוסייראת וההרוגים הפלסטיניים כתוצאה מכך.
שר החוץ אמנם בירך בתחילת נאומו על שחרור החטופים, אך בהמשך כינה את האירוע כ"טבח נוסף באזרחי עזה", ואמר: "הדיווחים מעזה מחרידים. אנו מגנים זאת בכל תוקף, מרחץ הדמים חייב להסתיים מיד". גם סגן שר החוץ של נורבגיה, אנדראס מוטספלדט קראוויק, גינה את הפעולה "בלשון החריפה ביותר", לדבריו. השגריר הישראלי בנורבגיה, אבי ניר פלדקליין, תקף את דו הפרצופיות הנורבגים: "נורבגיה לא תמכה בשבוע שעבר בתיקון בעצרת ארגון הבריאות הקורא לשחרר את החטופים הישראלים. אין להחזיק בני ערובה באזורים מיושבים בצפיפות. משפחות לא צריכות לכלוא בני ערובה בבתיהם מטעם ארגוני טרור ואסור לחטוף אזרחים".
גם מצרים (שזו בהחלט איננה הפעם הראשונה בה היא מבקרת את ישראל) גינו את התקיפה וקראו לגורמים בינלאומיים לעצור את הלחימה בישראלית באופן מידי, ובירדן תמכו בעמדה זו והוסיפו: "מדובר באירוע המשקף את הפגיעה השיטתית באזרחים פלסטינים, בהפרה של החוק הבינלאומי ופשעי מלחמה".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    ירדן
    מים לירדן 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אנחנו לא מרימים את ירדן ולא מספקים להם מים אחרי כל התמיכה שלהם בחמאס ובפלסטינים
    סגור
  • 10.
    הושה וחרפה לעיתונאי הפלשתיני
    עדי 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה שטויות בושה אפשר לחשוב איזה עם זאינטליגנט חוטף בחורה תינוקות זקנים זקנות סה לא עם זה עמה יחודהום. מה הם מבחנים הכל בכח שהוא לא כח אלא טמטום. שימותו וכמה שיותר. מהר
    סגור
  • 9.
    מעניין למה יש סמלים של בובוונים חופשיים
    אור 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסימן הראשון זה הרצפה של השחמט! האם גם אתם רואים סמלים?
    סגור
  • 8.
    המיצרים יודעים למה הם לא מכניסים אותם.רק פה אצלנו
    אאבי 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יפי נפששש
    סגור
  • 7.
    אין בעזה בלתי מעורבים. כולם אבל כולם שם מפלצות (ל"ת)
    אביבי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    מאוחדים משמאל ומימין ודורשים למחוק את רצועת עזה ולבנון
    יחד ננצח בעז"ה 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    18 1
    מאוחדים משמאל ומימין ודורשים למחוק את רצועת עזה ודרום לבנון ולספח נקי לישראל. למחוק את רצועת עזה ולא להשאיר בניין אחד ושלמפלצות חמאס ומשפחותיהם לא יהיה לאן לחזור ולא יוכלו שוב לפגוע ביהודים, אלא יעברו לטורקיה,תימן, אירן ושאר מדינות שתומכות בהם, ואח"כ לספח את השטח נקי למדינת ישראל כדי שלעולם לא ישחטו יותר יהודים מרצועת עזה.
    סגור
  • 5.
    למחוק
    אודי 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    9 0
    למחוק את כולם שם זה הדבר הכי טוב שיש
    סגור
  • גם החמאס אומר את זה
    צדיק בסדום 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אין הבדל בין פושעי המלחמה בשני הצדדים. והתגובה בזו מוכיחה שגם בישראל יש לחמאס תאומים זהים
    סגור
  • 4.
    חלאה שיישרף לאט אמן
    שיר 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    !!
    סגור
  • 3.
    מה הסיפור? מפתח של 50 פלסטינים לכל חטוף ישראלי
    שרית 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ולגמרי עדיף שזה יהיה התוצאה של אתמול מאשר שחרור עשרות מחבלים. שלא לדבר על כך שהגברים ששוחררו בכלל לא היו פוטנציאל בעסקה והיו נתקעים עוד שנים בעזה גם אחריה. בקיצור שהעזתים יבחרו אם הם רוצים לשחרר את החטופים שלנו או שאנחנו נעשה את זה
    סגור
  • 2.
    אנטישמים מסרחים ונבלות
    אורחת 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ימח שמם וזיכרם של כל מי שמעיז לגנות או לדבר בגנות עם ישראל...נבלות סרוחות עלק מגנה את הטבח באזרחי עזה...מי שמבצע רצח באזרחי עזה אלה חמאס וכל המחבלים או שהמטומטם מתכוון להריגת מחבלים כשהוא מדבר ואיזה חפים מפש יש בעזה?אני מקווה שיום אחד יכנסו אליך הביתה כל החפים מפשע האלה ותטעם את מה שהם עשו פה בישראל.ומצרים גם אתם תקבלו את מה שמגיע לכם בקרוב אם לא למדתם לפני יותר מ3000 שנה את זרוע ידו של השם הפעם תלמדו טוב טוב...בקרוב מאוד אמן...לכל אוייבי ישראל
    סגור
  • 1.
    להמשיך!!
    ץץץ 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הם ימשיכו לברבר ואנחנו נעשה!
    סגור