תקשורת ומדיה

אלעד שמחיוף יוחלף? זו המצטרפת החדשה לחדשות 12

קשת 12 מודיעים היום על גיוס חדש לשורת הכתבים והמסקרים. אנטוניה ימין, כתבת עיתון Bild הגרמני, תצטרף לחדשות 12 ותדווח על המתרחש מגרמניה, במקביל לפעילותה בעיתון
מערכת ice | 
אנטוניה ימין (צילום בועז ארד)
קשת 12 מודיעים היום על גיוס חדש לשורת הכתבים והמסקרים. אנטוניה ימין, כתבת עיתון Bild הגרמני, תצטרף לחדשות 12 ותדווח על המתרחש מגרמניה, במקביל לפעילותה בעיתון.
יש לציין, כי אלעד שמחיוף, שאמון על סיקור האירועים באירופה מלונדון, ממש לא הולך לשום מקום וימשיך בתפקידו ללא שינוי. רק בסופ"ש האחרון שמחיוף היה אחראי על סיקור טקס ההכתרה של המלך צ'ארלס. לצד זאת, שמחיוף הוא המוביל של הפודקאסט הפופולרי של N12 "אחד ביום".
כזכור, בשנה החולפת ימין חשפה באחת המהדורות את הקשר העמוק בינה ובין שמחיוף. בעת סיקור המונדיאל ב-2018 עבור כאן 11 ימין חוותה אירוע לא נעים. בעת הסיקור התגודדו סביבה אוהדים להבים שנגעו בה בצורה לא ראויה. מי שתמך בא לאחר המאורע היה שמחיוף. בריאיון על המקרה לירון אברהם אמרה: "מי עמד לצדי בזמן אמת? מי שהיה המתחרה הישיר שלי. לא יצא תותח רק בזמן אמת, גם היום בשידור הוא אמר דברים שחשוב מאד שיאמרו".
שמחיוף הדהד את דבריה ותמך: "אנטוניה לא רק חברה, היא גם עיתונאית מעולה ואישה אמיצה - אם הצליחו לגרום לה להרגיש פחד ובעתה זה אומר המון. זה לא צריך לקרות לעיתונאיות. לא בסיקור הפגנות או בחגיגות אחרי משחקי כדורגל. לא בקטאר, לא בצרפת ולא בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה