תקשורת ומדיה

ערוץ 14 סוגר חשבון עם ערוץ 12: "צביעות, פילוג ושיסוע"

לאחר הסערה סביב האייטם של ערוץ 14 שקשר בין דעה פוליטית לסיכוי ההירצחות ב-7 באוקטובר, בערוץ 14 תקפו את ערוץ 12 על אייטם ששודר במהדורת השישי ובו נטען כי חיים פרי ז"ל אמר כי החטופים יחולצו בעוד זמן רב, מאחר ו"זה ביבי ואנחנו שמאלנים"
מערכת ice |  2
ערוץ 14, ערוץ 12 (צילום מסך ערוץ 14, קשת 12)
בערוץ 14 עוררו סערה תקשורתית לאחר שבתוכנית המשותפת של אראל סג"ל ושמעון ריקלין הוצג שקף שקושר בין הדעה הפוליטית של אדם לבין הסיכוי שלו להירצח בשבעה באוקטובר, כאשר המסקנה שעלתה היא שלמצביעי ימין סיכוי ההישרדות גבוהים יותר. גם מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 12, יונית לוי, התייחסה לאותו אייטם כשאמרה בציניות "ביחד ננצח". זמן קצר לאחר שהתנצלו, כעת נראה כי בערוץ 14 החליטו להשיב אש.
באולפן שישי בסוף השבוע האחרון הוצגו ציטוטים מפי חטופה ששוחרה משבי החמאס בעסקת החטופים הראשונה שבוצעה, שאמרה שהיא פגשה את חיים פרי ז"ל בשבי והעריכה מולו כי החטופים ישוחררו בתוך כחודשיים. אלא שלפי הדיווח, פרי טען כי הם ישוחררו בתוך שנתיים לכל הפחות, מאחר ו"זה ביבי ואנחנו שמאלנים".
באתר האינטרנט של ערוץ 14 התייחסו לכך ותהו מה ההבדל בין האייטם של "ריקלין סג"ל", ש"זכה לגינוי בפריים טיים, כאילו היה אירוע ביטחוני משמעותי שמצריך פריצה לשידור" לבין זה ששודר בערוץ 12. לטענתם, מדובר במפגן של "צביעות, פילוג ושיסוע", וציינו כי התשובה נמצאת בחדרי העריכה של אולפן שישי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צחנת 12 גועל נפש ! (ל"ת)
    אסף 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ניחוח לבנדר לעומת צחנת 14 (ל"ת)
    עידן 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור