בארץ

לקראת בחירות? השר וסרלאוף הגיע למטולה, בן גביר בשוק בירושלים

לאחר שהודיע גנץ על פרישתו מהממשלה, שר הנגב והגליל וסרלאוף היה במטולה ''פתרונות מעשיים'' והשר לביטחון לאומי סייר בשוק מחנה יהודה בירושלים לאחר הקבינט ''לפגוש את חיילי גולני''
דורון בלוך | 
יצחק וסרלאוף (צילום יונתן זינדל פלאש90)
אמש (ראשון) לאחר הצהרת יו''ר המחנה הממלכתי בני גנץ, בה הודיע על פרישתו עם חברי סייעתו גדי אייזנקוט וחילי טרופר, מממשלת החירום, יצאו שרי עוצמה יהודית לסיורים במהלך הלילה.
במהלך הלילה, שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף נסע למטולה שבצפון הארץ, שם שמע את אתגרי המקום והשעה והתחייב לטפל בהם. בחשבון ה-X שלו כתב: ''יצאתי הרגע מהמועצה המקומית מטולה. קודם כל, מצדיע לכיתת הכוננות ולראש המועצה דוד אזולאי והצוות שלו, שבאומץ לב וביד רמה מנהלים את האירוע הבטחוני והאזרחי. שוחחנו על האתגרים ועל הפערים והעברנו תקציב סיוע מידי בסך של כמה מאות אלפי שקלים לרכישת ציוד חירום והפוגות לתושבים השוהים במלונות ובשכירויות".
"אני מזכיר, האחריות להחזיר אותם לבתיהם בביטחון היא עלינו. האחריות לדאוג לכל צרכיהם עד החזרה לבתיהם היא גם עלינו. אעשה כל שביכולתי להיות כתובת עבורם לפתרונות מעשיים ולהסרת חסמים בירוקרטיים. אעשה זאת בנגישות מקסימלית ובהקשבה לצרכים העולים מהקהילות ומהתושבים המפונים''. הוסיף.
במקביל, לאחר סיום ישיבת הקבינט, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יצא לשוק מחנה יהודה בירושלים, לפגוש את חיילי גולני שיצאו מעזה. בחשבון ה-X שלו כתב: ''אחת בלילה, בדיוק סיימתי דיון בקבינט. אמרו לי שחיילי גולני (חטיבת כרמלי) בשוק מחנה יהודה יצאו עכשיו מעזה. מיד רצתי לחבק ולומר להם תודה''.
  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה