בארץ

לפיד ומעוז מגיבים לפרישת גנץ: "חשובה", "לצרף את סער וליברמן"

יו''ר האופוזיציה לפיד הגיב לפרישתו של גנץ מהממשלה ''חשובה וצודקת". יו''ר מפלגת נעם קרא לצרף במקום גנץ ואיזנקוט את סער וליברמן
דורון בלוך | 
יאיר לפיד, בני גנץ (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל)
לאחר הצהרת יו''ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, כי יפרוש עם גדי אייזנקוט, הגיב ראש האופוזיציה יאיר לפיד: ''ההחלטה של גנץ ואייזנקוט לעזוב את ממשלת הכשלון היא חשובה וצודקת''. 
עוד הוסיף לפיד כי ''הגיע הזמן להחליף את הממשלה הקיצונית והמופקרת הזו בממשלה שפויה שתוביל להחזרת הבטחון לאזרחי ישראל, להשבת החטופים, לשיקום הכלכלה והמעמד הבינלאומי של ישראל''.
יו''ר מפלגת נעם, סגן השר אבי מעוז, מסר בתגובה לפרישת גנץ: ''אינני מופתע מהחלטתו של גנץ לפרוש מהממשלה. כמי שנוטה לפספס הזדמנויות היסטוריות, גנץ שוב הוכיח שהוא חסר חזון ואומץ הדרושים למנהיגות אמיתית. כעת, עם פרישתו, אין מי שיעצור את קבינט המלחמה מלעשות כל הנדרש כדי להכות באויבינו בדרום ובצפון. הגיע הזמן לנצח – בעוז ובגבורה, בלי מגבלות ובלי היסוסים ולהשיב את ההרתעה הנדרשת כדי להשיב את תושבי הצפון והדרום לבתיהם".
''גנץ נטש את הזירה, וכעת חייבים להוביל לניצחון'' אמר מעוז והוסיף: ''קורא לראש הממשלה לעשות כל מאמץ על מנת להרחיב את הממשלה ולצרף את אביגדור ליברמן וגדעון סער במקומם של בני גנץ וגדי אייזנקוט''.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה