בארץ

אבי מעוז תוקף את כתב התאגיד: מפיץ הסתה ושקרים

אבי מעוז ממפלגת נעם טוען שכתב תאגיד השידור הציבורי  ואמר כי הוא ''מפיץ הסתה ושקרים''. מעוז קורא בעקבות כך להפרטת התאגיד: ''ויפה שעה אחת קודם''
דורון בלוך |  1
אבי מעוז (צילום יונתן זינדל/ פלאש 90)
יו"ר מפלגת נעם סגן השר ח"כ אבי מעוז התבטא היום (חמישי) כנגד כתב תאגיד השידור הציבורי סולימאן מסוואדה על דבריו בשידור על יום ירושלים, וטען כי דברי הסתה ודיווחים מעוותים אינם יכולים להיות על חשבונם של משלמי המיסים.
''אני קורא לשרי התקשורת והאוצר להפריט באופן מיידי את תאגיד השידור הציבורי''. אמר מעוז והוסיף כי ''בימים אלו, כאשר אנו עדים להסלמה חמורה בהסתה ובשקרים שמפיץ הכתב המדיני של התאגיד סולימאן מסוואדה בשידור על יום ירושלים, שוב עולה הצורך להפריט את תאגיד השידור הציבורי. ההסתה והדיווחים המעוותים אינם יכולים להימשך על חשבון משלם המיסים''.
עוד הוסיף מעוז: ''בעידן המודרני, כאשר התקשורת משחקת תפקיד מרכזי בעיצוב דעת הקהל והשיח הציבורי, אין צורך בשידור ציבורי ובוודאי שאין מקום לאפשר הסתה כנגד מגזרים שלמים. הערוץ הציבורי, שהוקם במטרה לספק שידורים אובייקטיביים ולשרת את הציבור כולו, אינו נגיש ורלוונטי עבור מגזרים שלמים באוכלוסייה''.
מעוז הבהיר כי הינו מתנגד לסגירת ערוצי תקשורת, אך מנגד, אמר כי הוא ''תומך נלהב של הפרטת תאגיד השידור הציבורי ויפה שעה אחת קודם''.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בימין הקיצוני,מי שלא מסכים איתם,ישר לכלא, או סתם להרוג (ל"ת)
    הדר 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור