תקשורת ומדיה

ליאור שליין במתקפה על מירי רגב: "יותר מושחתת או פחות חכמה?"

העיתונאי תקף את ההתנהלות של השרה רגב, ותהה האם מדובר בהתנהגות שנובעת משחיתות או שמא מ"חוסר חכמה". כמו כן, התייחס לתקריות שלה מהעבר, ובראשן התחקיר שפורסם לאחרונה ע"י רביב דרוקר
מערכת ice |  3
ליאור שליין (צילום מסך רשת 13)
שמה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים עלה לכותרות באופן נרחב מאז פרסום תחקירו של העיתונאי רביב דרוקר ב"מקור" של רשת 13, במהלכו הוצגו שיטות עבודה מפוקפקות במשרד הכוללות מינוי מקורבים (גם ללא כישורים מתאימים לתפקיד), ותיעדוף ראשי רשויות בישראל ע"פ היכולת שלהם להשפיע על הבחירות המקדימות בליכוד. העיתונאי ליאור שליין התייחס לנושא ולשלל "תקריות" נוספות מהעבר, ושאל: "מירי רגב – יותר מושחתת או פחות חכמה?".
נזכיר כי במהלך ראיון לרדיו קול חי, רגב שיבחה את תפקוד הממשלה בזמן המלחמה, ואמרה: "כל כך הרבה אנשים נמצאים במלונות במימון המדינה, אלה דברים מדהימים. צריך להגיד תודה לאל".  על כך שליין הגיב כי מי שהביאו את הכסף למדינה הם אזרחיה, והתפקיד של נציגי הציבור (באמצעות הרשת המבצעת), הוא לדאוג לביצוע הפעולות הנדרשות. כלומר אין סיבה שהשרה תתגאה בתפקיד אותו הממשלה צריכה למלא בכל אופן.
בהמשך הציג שליין מקרים מביכים נוספים של השרה, כמו בפעם בו היא אמרה שהסודנים בחברה הישראלית הם כמו "סרטן בגוף האדם", ונימקה זאת בכך שרבין אמר את אותו הדבר בנוגע למתנחלים ולא קרה לו דבר (אין צורך להזכיר כי הוא נרצח בידי מתנקש יהודי). לסיומו של דבר, שליין התקשה למצוא תשובה חד משמעית לשאלה ששאל מלכתחילה, ושיתף בכך את הצופים והעוקבים ברשתות החברתיות כאקט ביקורתי כלפיה.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי רוצה בקבוק ממחסן סיבוני ולא קיבל? (ל"ת)
    מירי דואגת לנו 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עלק עיתונאי. הכי טיפש שיש. (ל"ת)
    סוזי 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    זאת שירת הברבור של האפס הזה!!!
    מעין 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עכשו אתם מבינים למה הוא מתרסק? מי רוצה לראות או לשמוע אותו? פשוט פח זבל מלא קינאה ושנאה.
    סגור