ויראלי

מירי רגב מותקפת: "את לא המגבון הכי לח בחבילה"

מיה דגן תוקפת הבוקר את השרה מירי רגב בעקבות הדברים שאמרה בגאווה על תפקוד הממשלה במהלך ראיון לתחנת רדיו. "את לא מאה, אה? בואי קבלי עצה קטנה ממני בחינם, כי נראה לי שהיועצים שלך בחופש: שקט. טוב? לא לדבר. כל מילה שלך מיותרת"
רוני שיינר |  1
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אתמול, במהלך ראיון לרדיו קול חי, דיברה שרת התחבורה מירי רגב בגאווה על תפקוד הממשלה בזמן המלחמה. בין היתר אמרה השרה כי "כל כך הרבה אנשים נמצאים במלונות במימון המדינה, אלה דברים מדהימים. צריך להגיד תודה לאל". 
דבריה של רגב עוררו סערה ציבורית וביקורת רבה. השחקנית מיה דגן התייחסה הבוקר גם היא לדבריה של רגב: "וואו מירי. איזו מדהימה את... פיה. תודה. תודה. תודה. למפונים מעולם לא היה כל כך טוב. אגב... הם היו מודים לך בעצמם אבל הם בדיוק רוקדים אגדודו בבריכה של המלון". 

הסטורי שפרסמה מיה דגן (אינסטגרם)
דגן המשיכה וכתבה: "מה קורה מירי נשמה? את לא מאה, אה? לא המגבון הכי לח בחבילה, לא העיפרון הכי... בואי, את לא השליח הכי מהיר של וולט. בואי קבלי עצה קטנה ממני בחינם כי נראה לי שהיועצים שלך בחופש: שקט. טוב? לא לדבר. כל מילה שלך מיותרת. ליטרלי. מיותרת". 
האמירות של רגב מגיעות בצל חשיפת "המקור" לפני כשבועיים, של מסמכים המעידים על כך שבלשכת השרה קיים דירוג של ערים ויישובים בשיטת "רמזור", על פי מידת היכולת של ראשי רשויות ואישים מרכזיים ברשות לסייע לרגב בפריימריז.
בנוסף, מהמסמכים עלה כי רגב דירגה את פעילי הליכוד בהתאם ליכולתם לגייס עבורה מצביעים בפריימריז במפלגה, לפי השיטה הבאה: יהלום (פעיל משמעותי), עוגן (פעיל חשוב), פעיל מרכזי ופעיל רגיל. בחלקו השני של התחקיר, נחשפה התערבותה לכאורה של השרה בהחלטות ממשלה לטובת שרים, חברי כנסת ופעילים שפנו אליה בבקשות שונות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דגן גדולה
    זך 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיה דגן אהבתי את הסגנון שלך ,את גדולה,דווקא אני אלך לבית חולים לבקר את רקב
    סגור