תקשורת ומדיה

מירי רגב מובכת: הסקר שבדק האם הציבור מאמין לשרה - והוסר

בסקר ששותף בעמוד ה-X של שרת התחבורה מירי רגב, נכתב: "הגיע הזמן סקר שיקבע למי הציבור מאמין", כאשר התשובות היו רגב מול  דרוקר. אמנם זמן קצר לאחר פרסום הסקר הנתונים היו די צמודים, אך בהמשך דרוקר עקף ובענק - מה שגרם להסרת הסקר מחשבון השרה
מערכת ice |  2
מירי רגב, רביב דרוקר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שמה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב מככב לאחרונה ברשתות החברתיות, ולא לטובה. הסיבה לכך היא תחקירו של העיתונאי רביב דרוקר שעלה בערוץ 13, ובו הוא חשף את שיטות העבודה הבעייתיות של משרדה, הכוללות תיעדוף פגישות של מקורבים לשרה, דירוג ערים ויישובים על פי מידת היכולת של ראשי הרשויות לסייע בבחירות המקדימות לליכוד. במקביל לסערה שנוצרה, השרה רגב בחרה לקדם מהלך מעניין במיוחד – שרק חיזק את הטענות כנגדה.
בסקר שפורסם על ידי "אביטל דירקטור" ששותף בעמוד ה-X (טוויטר לשעבר) הרשמי של השרה, נרשם: "הגיע זמן סקר שיקבע למי הציבור מאמין", כשהתשובות היו רביב דרוקר לעומת מירי רגב. דרוקר זכה ל-81% מהקולות, והשרה מירי רגב זכתה באמון של 19% בלבד מהמצביעים. בסך הכל כ-2,331 אנשים השתתפו בסקר.
 
זמן קצר לאחר שדרוקר זכה ובענק – הסקר נמחק מהעמוד של השרה. סביר להניח כי הסיבה שהוא עלה מלכתחילה בעמוד ה-X שלה, היא משום שהפער ביניהם לא היה משמעותי בשעות הראשונות, ורגב אף עקפה את דרוקר זמן קצר לאחר פרסום הסקר.
 
נציין כי שלשום (ראשון), רגב התראיינה בתוכנית "הפטריוטים" שבערוץ 14 והעניקה את גרסתה לתחקיר שביצע דרוקר, ואף טענה כי תצליח להפריח כל אחת מהטענות שהוצגו כנגדה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רקב
    הנרי 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה סירחון רקב
    סגור
  • 1.
    האשה מנותקת מהמציאות
    סתם אחד 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ולצערנו , רוב השרים פשוט מנותקים , לא מתפקדים . נרמלו את חוסר התפקוד שלהם וההתנהלות המביכה .
    סגור