מדדים ומחקרים

התחקיר המטלטל על מירי רגב: זה הנושא הכי חם של השבוע

תחקיר מירי רגב של תוכנית "המקור" בערוץ 13 עורר סערה רבה במהלך השבוע האחרון. על פי חברת MIG Ai, התחקיר של העיתונאי רביב דרוקר הוכתר כנושא החם של השבוע. על פי הנתונים, תחקיר מירי רגב זכה ל-37,192 אזכורים ברשתות החברתיות

מערכת ice |  1
מירי רגב, רביב דרוקר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, מכריזה כי הנושא החם של השבוע הוא התחקיר של העיתונאי רביב דרוקר אשר פורסם בתוכנית "המקור" בערוץ 13 על שרת התחבורה מירי רגב

סערת מירי רגב והתנהלותה כשרת התחבורה עוררה הדים רבים ואוזכרה בכלי התקשורת המסורתיים (רדיו, טלוויזיה ועיתונות) וברשתות החברתיות. על פי הנתונים שחשפה חברת MIG Ai, תחקיר מירי רגב זכה ל-1,060 אזכורים ברדיו ובטלוויזיה.
בעיתונות הכתובה, זכה התחקיר של תוכנית "המקור" ל-105 אזכורים. באתרי החדשות הנושא אוזכר 499 פעמים ואילו ברשתות החברתיות זכה התחקיר של רביב דרוקר ל-37,192 אזכורים. מניתוח מעמיק ברשתות החברתיות, חברת MIG Ai מציינת כי הנושא גרר 75,393 תגובות ו-560,594 לייקים. 
בעמוד הפייסבוק של "סטטוסים מצייצים", פורסמה עמדתו של העיתונאי עמית סלונים בנושא תחקיר מירי רגב אשר עליו אחראי העיתונאי רביב דרוקר. בפוסט נכתב בין היתר: "קשה לחשוב על שחיתות שאפשר לחשוף במפלגת הליכוד שבאמת תפיל אותנו מהכיסא בשלב הזה. ובכל זאת צריך לציין לחיוב את העבודה של התחקירנים של דרוקר. הצגת הממצאים הייתה מעולה ומרתקת".

(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של "סטטוסים מצייצים")

 



פוסט נוסף שגרר תגובות ולייקים רבים הינו של העיתונאי עמית סגל שכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "במאה ה-19 באמריקה אם היית באופוזיציה, מכבי אש לא היו באים לכבות שריפה אצלך. אם הפרסום במקור נכון, מירי רגב עושה אותו דבר בכבישי ישראל".


 
פוסט אחר שפורסם דווקא ברשת החברתית "אינסטגרם" בחשבון של אתר החדשות tmi.il עסק בתגובתו של אייל ברקוביץ' בתוכנית הרדיו שלו ב-102FM, במהלכה השווה איש התקשורת את שרת התחבורה למשפחת פשע.
״כפרה עליה, וואלה איזו מירי רגב זאת, מי אמר משפחת פשע? מי אמר עבריינים? התחקיר הזה לא הזכיר קצת משפחת פשע? זה לתפוס את הראש, פושעים מנהלים אותנו, מה זה הדבר הזה, זה לא רק גניבה, זה פלילי״. 
 



פוסט נוסף שפורסם ברשת החברתית "אינסטגרם" וגרר לא מעט לייקים ותגובות, הוא הפוסט של "ישראל בידור", ובו הוצגה תגובתו של המוסיקאי איזי לתחקיר של תוכנית "המקור". "ראיתי עכשיו את התחקיר של מירי רגב ורציתי להגיד שאם הוא נכון לכאורה ואם האמת היא שיצאה לאור בתחקיר הזה, ואלה אני מתבייש בך".
 



ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), פרסם הפרשן הכלכלי של חדשות 13, מתן חודורוב, ציוץ ובמסגרתו כתב: "אם דרכה של מירי רגב כפי שנחשפה בתחקיר ״המקור״ נגמרת בלי הליך פלילי, זה הסוף של שירות המדינה. לא חשבנו שהמשרדים נקיים מפוליטיקה, אבל הפער בין הפניית התקציבים לטובת אנשי שלומה של השרה ('יהלומים') לבין ההתעלמות מרשויות שאין לה בהן עניין אישי - עד כדי פיתוח מודל 'הרמזור' המושחת בלשכתה - זו לכאורה תחתית חדשה, שאולי אף גבתה חיי אדם בכבישים".
 


בעקבות אותו תחקיר שפרסמה תוכנית "המקור" של ערוץ 13 אודות התנהלותה של שרת התחבורה, תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" פרסמה סרטון משעשע על מירי רגב ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). 
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המקור-מירי רגב
    שלומי חן 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מירי רגב ישרה כמו שחושבת תסירי חסינות לפליטות שטות שלך ותעמדי לתביעת הדיבה שרק השקרן הענק יוכל לעזור לך בשקריו אבל??גם הוא כנראה דומם למה לו להרעיד עצמו מירי במקור את חופרת את הקבל ובגדול גם דרגת תת אלוף דורש חקירה איך קיבלת מי דאג ומה שילמת בתמורה
    סגור