TOP 5

העוקבים הכריעו: ישראל בין משרדי החוץ הפופולריים ביותר באינסטגרם

בדו"ח אחרון של החברה השוויצרית DigiTips, נחשפה הפופולריות של חשבונות מדיה חברתית ממשלתית לשנת 2024. משרד החוץ הישראלי התגלה כמועמד מוביל, במקום הראשון מבחינת עוקבים באינסטגרם
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)

שנים עשר החודשים האחרונים היו סוערים עבור מנהלי מדיה חברתית ממשלתית. המיתוג מחדש של טוויטר ל-x.com, יחד עם שינויים כמו אובדן תגי אימות והכנסת תכונות פרימיום בתשלום, הובילו רבים לחפש חלופות. למרות שלא התרחשה יציאה המונית הפלטפורמה, פלטפורמות חלופיות כמו ת'רדס וואטצאפ ראו פעילות מוגברת. 

המחקר של DigiTips ניתח 4,267 ערוצי מדיה חברתית של ראשי מדינות, ראשי ממשלות ושרי חוץ על פני פלטפורמות שונות כולל פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טלגרם, ת'רדס, טיקטוק, וואטצאפ, אקס, יוטיוב וסנפצ'אט.
לפני שנכנס לדירוג חשבונות משרדי החוץ באינסטגרם, נציג עובדת בונוס מעניינת: ראש ממשלת הודו מודי מוביל עם הכי הרבה עוקבים בפלטפורמה בעולם לנציג מדינה, בסך הכל 276 מיליון בחשבונו האישי ו-72 מיליון בחשבון המוסדי שלו, @PMOIndia. אחריו נשיא אינדונזיה ג'וקו ווידודו ונשיא ארה"ב ג'ו ביידן.
אלו משרדי החוץ הפופולריים ביותר באינסטגרם 2024:


IsraelMFA | @StateofIsrael@ - ישראל
עוקבים: 1,734,565
צמיחה: +148%

StateDept@ - ארה"ב
עוקבים: 1,700,352
צמיחה: +2%

MEAIindia@ - הודו
עוקבים: 943,037
צמיחה: +10%

AuswaertigesAmt@ - גרמניה
עוקבים: 632,948
צמיחה: +44%

Mid.Rus@ - רוסיה
עוקבים: 410,211
צמיחה: +1%
 



יש לציין שאת הדו"ח פרסמו בתחילת החודש ושינויים ברשתות הם תמידיים, כמו כן למדינות שונות יש מספר חשבונות של אותו המשרד שלרוב פונה למספר שפות. למרות השינוי במספר העוקבים, משרד החוץ של ישראל עומד בראש רשימת משרדי החוץ במעקב באינסטגרם, החשבון הראשי (StateofIsrael@) מתגאה ב-1.4 מיליון עוקבים נכון ליום כתיבת הכתבה. מחלקת המדינה האמריקנית עוקבת מקרוב במקום השני. המחלקה של ארה"ב מחוזקת בחשבונות הספציפיים לשפה הערבית, פרסית ורוסית. גם משרד החוץ של גרמניה מציג ביצועים חזקים, במיוחד עם הערוצים הערביים והספרדיים שלו.


למרות האתגרים שמציבים נוף המדיה החברתית המשתנה ולמרות התקופה המאתגר הזו, אולי אפילו בזכות, משרד החוץ הישראלי בפסגת החשבונות הנעקבים ביותר באינסטגרם לשנת 2024.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה