בארץ

טלי גוטליב חושפת את משה ארבל: "נפגש עם גדול תומכי הטרור"

חה"כ טלי גוטליב חשפה בציוץ ברשת החברתית X כי שר הפנים, משה ארבל, נפגש לאחרונה עם חה"כ איימן עודה. בציוץ שפרסמה ברשת החברתית, פנתה חה"כ גוטליב למצביעי ש"ס וכתבה: "משה ארבל, שר מטעמכם, נפגש עם גדול תומכי הטרור איימן עודה שקורא לחיילי צה״ל רוצחים, שאומר ששלחנו את חיילנו לבצע רצח עם בעזה, חברו של ג׳יבריל רג׳וב והרוצח אלהרורי שבינתיים חוסל"

מערכת ice |  3
משה ארבל (צילום נועם רבקין פנטון פלאש90)
מוקדם יותר היום (שלישי) פרסמה חה"כ טלי גוטליב (הליכוד) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ובו מתחה ביקורת חריפה על משה ארבל, שר הפנים. חה"כ גוטליב פנתה למצביעי מפלגת ש"ס וציינה כי ארבל נפגש לאחרונה עם חה"כ איימן עודה, אותו היא כינתה "גדול תומכי הטרור". 
"לידיעת מצביעי ש״ס. משה ארבל שר מטעמכם נפגש עם גדול תומכי הטרור איימן עודה שקורא לחיילי צה״ל רוצחים, שאומר ששלחנו את חיילנו לבצע רצח עם בעזה, חברו של ג׳יבריל רג׳וב והרוצח אלהרורי שבינתיים חוסל", כך כתבה חה"כ גוטליב ברשת החברתית X. 
בהמשך הציוץ, סיפרה גוטליב כי היא פנתה אל ארבל והעלתה בפניו את השאלה מדוע הוא נפגש עם חה"כ איימן עודה. בתגובה לאותה שאלה, ענה לה שר הפנים, משה ארבל, כי הוא "לא מחרים אף חבר כנסת".
 
"בכל הכבוד, בוחרי ש"ס ברובם אנשי ימין ובוודאי אנשים שחרדים לכבודם של חיילנו. להצטלם עם איימן עודה במסגד בחיפה לצורך בחינת שיפוץ המקום, זה לתקוע אצבע בעין של חיילי צה״ל", כך כתבה חה"כ גוטליב.
על אף שהטיחה בפניו ביקורת קשה על מעשיו, ציינה חה"כ גוטליב כי שר הפנים לא התרגש מדבריה: "ארבל לא מצא פגם בהתנהלותו. אין לי מושג לאן הוא מכוון (למרות שאני יכולה לדמיין) מה שבטוח שיש לו כשל ערכי עמוק בהתייחס לשמירה על כבוד לוחמינו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תומכים לחוק ההשתמטות ולחוק הרבנים. דרעי שלח את ארבל (ל"ת)
    עופר 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    משה ארבל
    Miik 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גוטליב צודקת.אם בנט רוצה אותו ברישימתו לכנסת זה אומר שהוא גם מחובר לבונים החופשיים.כבר לא מצביע יותר ש"ס
    סגור
  • 1.
    אם זה נכון עוף מעינינו לתמיד אפילו אם יש לך
    אבי 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שפה משותפת לגביי הגיוס לא נפגשים עם תומכיי טרור תחזור בך ומיד אל תדמה לגנץ שנפגש עם אבו מאזן או שמקומך לא עם היהודים למרות שאתה דתי גם נתוריי קרתא יהודים כביכול אבל שונאיי ישראל האם אתה דומה להם
    סגור