מינויים

חדשות 13 סופגת מכה נוספת: מי עזבה לטובת ישראל היום?

כתבת חדשה למוספי סוף השבוע של ישראל היום, העיתונאית נעם ברקן שנפרדה מרשת 13 מצטרפת לצוות הכותבים של העיתון
כפיר אדר | 
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
קבוצת ישראל היום  מודיעה על הצטרפותה של אשת התקשורת נעם ברקן לצוות הכתבים של חטיבת מוספי העיתון. ברקן תצטרף לצוות מוספי סוף השבוע "ישראל השבוע" ו"שישבת", ככתבת תחקירים ומגזין בדגש על סוגיות בתחומי משפט, תרבות וחברה.
עמר לחמנוביץ, העורך הראשי של ״ישראל היום״, אמר כי ״מדובר בכתבת תחקירים מכושרת מהבכירים בישראל וזו תוספת משמעותית שתשדרג את חטיבת המוספים המצוינת שלנו״
נעם ברקן (47)  החלה את דרכה העיתונאית בשנת 1999, כשהתמחתה כעורכת משנה של תוכנית הבוקר "בוקר טוב ישראל" בגל"צ בהגשת מיכה פרידמן.  לאורך הקריירה, שימשה ברקן ככתבת במקומונים "העמק והגליל" ו"ידיעות חיפה" של קבוצת "ידיעות תקשורת". 
בהמשך דרכה, ברקן  שימשה כתבת בתחום הפלילים ובתחום המוניציפלי של אזור המרכז בעיתון "מעריב".  לאחר מכן, הצטרפה לידיעות אחרונות ככתבת תחקירים  במוספי ידיעות אחרונות. בשנה האחרונה ברקן הייתה כתבת חיפה וצפון של חדשות 13 עד לימים האחרונים. 

העורך הראשי של "ישראל היום" , עמר לחמנוביץ בירך ואמר: "הצטרפותה של נעם ברקן לקבוצת "ישראל היום",  מהווה שידרוג משמעותי לחטיבת מוספי סוף השבוע המצוינת של המערכת. מדובר בכתבת תחקירים מוכשרת מהבכירות בתקשורת הישראלית. אין לי ספק כי יחד עם שאר הצוות, נמשיך ונעניק לקוראים שלנו את המוספים הטובים בישראל מדי שבוע".

צילום: ארז ביטון
העיתונאית נעם ברקן אמרה:"אני שמחה ונרגשת להצטרף לנבחרת המצוינת של מוספי סוף השבוע של ״ישראל היום״. אני מצפה להמשיך בעשייה העיתונאית והתחקירית, לחשיפת האמת על הנעשה בחברה הישראלית, ולהפניית זרקור על הסוגיות הבוערות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה