ויראלי

כתבת חדשות 13 בבשורה כואבת: מתגרשת אחרי 4 שנים

מוריה אסרף וולברג ובעלה נחום וולברג, הדובר של שר המשפטים יריב לוין מתגרשים לאחר 4 שנות נישואין בלבד
מערכת ice |  1
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
חדשות לא קלות הגיעו מכיוונה של מוריה אסרף וולברג, כתבת חדשות 13 ובעלה נחום וולברג, הדובר של שר המשפטים יריב לוין שמתגרשים לאחר 4 שנות נישואין בלבד לפי פרסום ב-TMI.
על פי ליאורה גולדנברג שטרן, השניים החליטו על הפרדת כוחות כבר לפני מספר חודשים וחיים מאז בנפרד כבר כחצי שנה. ההחלטה נלקחה על פי קרוביהם ברוח טובה והשניים נמצאים בקשר רצוף ומכבד.
אסרף וולברג בת ה-26, נכנסה לרשת 13 רק בשנת 2022 אחרי שנים בוואלה ומשמשת בתור הכתבת המדינית במהדורה. היא ובעלה התארסו בשנת 2019 כחיילים בגלי צה"ל והתחתנו לאחר השחרור.
רק לפני כמה חודשים, מוריה אסרף וולברג היממה את הפאנל של חדשות 13, ואמרה בתשובה לאודי סגל מגיש המהדורה המרכזית לצד הילה קורח: "אני לא רוצה להגיד את דעתי על ראש הממשלה ועל הדברים שיש לו להגיד כל הזמן על האולפנים, אני אשמור את זה ליום אחר. אבל אני חושבת שהביקורת שיש עלינו על האולפנים היא לגיטימית".
עוד היא הוסיפה: "הביקורת הזו לא מגיעה רק מראש הממשלה, היא מגיעה שאני פוגשת ברחוב אנשים, כולנו מרגישים את זה, זו ביקורת לגיטימית וזה בסדר גמור, מותר לנו לקבל ולשמוע את הביקורת הזו וגם לשמוע ולפעמים לעשות עם עצמנו חשבון נפש, אני עושה עם עצמי הרבה חשבון נפש על דברים שאמרתי כאן בשנה האחרונה".

כשספי עובדיה נראה מבולבל מעט וגם ברוכי קרא נראה מסתכל לעבר אסרף וולברג במבט של אי הסכמה, היא המשיכה: "ראש הממשלה קל לו להפנות את האש לאולפנים מסיבותיו הפוליטיות שלו, הביקורת של ראש הממשלה מגיעה מסיבות פוליטיות, אבל יש ציבור גדול במדינת ישראל שחש את הדברים האלה כלפי יושבי האולפנים וזה בסדר".
 
צילום מסך חדשות 13
סגל טען "אז טוענת בדבריך מוכיחה שיש בין יושבי האולפנים כל מיני קולות", על כך השיבה: "נכון, יש כל מיני קולות והתחושה הזו שמותר לציבור גדול להרגיש, שמחלישים אותם, זה בסדר. ראש הממשלה רוכב על סנטימנט אמיתיי של הרבה מאוד אנשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף סוף
    יו 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סוף סוף יש מי שטוענת שכל מה שאומרים בתקשורת זה שטיפת מוחות של כבשים מוריה אחת האומרות אמת זהרי משאר השקרנים שיושבים בפאנל לשאר המלוקקים
    סגור