תקשורת ומדיה

ניסים ואטורי סולק מאולפן חדשות 13: "באל-ג'זירה מחאו כפיים"

ח"כ סולק בבושת פנים מדיון באולפן חדשות 13, ולא נותר חייב כשתקף את הערוץ: "אני חושב שערוץ 13 זה ערוץ גמור. יש אנשים שחברו לאל-ג'זירה. הם אומרים כל הכבוד לשדר שניסה לפגוע בי, אבל שום קיצוני לא יפגע בי". צפו בקטע המדובר
מערכת ice |  1
ניסים ואטורי (צילום פייסבוק)
סגן יו"ר הכנסת וחבר ועדת חוץ וביטחון ח"כ ניסים ואטורי, שסיבך את ישראל עם אמירות שנויות במחלוקת שהוצגו כעת בדיון נגד ישראל בבית המשפט בהאג, התארח אתמול (שבת) באולפן חדשות 13, שם נקלע לעימות עם צמד הפרשנים ברוך קרא ואביעד גליקמן, במהלכו סולק בבושת פנים מהאולפן על ידי קרא.
הבוקר, התראיין ואטורי אצל גדי נס ברדיו צפון 104.5FM והתייחס לדיון הסוער אתמול באולפן ולכך שנזרק מהאולפן במהלך הדיון. במהלך הריאיון זעם על ערוץ 13 וטען כי "באל ג'זירה מחאו כפיים" אחרי שסולק מהאולפן.
בהתייחסו לתקרית החמורה אמש באולפן חדשות 13, טען ואטורי: "יש אנשים כמו ברוכי קרא שחברו אליהם. נאמר שזרקו אותי מאולפן. אני חושב שערוץ 13 זה ערוץ גמור. זה הוויכוח שהיה בשבת האחרונה. קיבלתי הרבה תמיכה מציבור הציוניים בישראל. יש אנשים שחברו לאל-ג'זירה. הם אומרים כל הכבוד לשדר שניסה לפגוע בי, אבל שום קיצוני לא יפגע בי".
על הדיונים בהאג אמר ואטורי: "אני ועוד רבים שבשמאל מנסים להסתיר מככבים בהאג. יש את בוז'י גם איתי ביחד, חנן בן ארי הנפלא, אייל גולן. יש כל מיני אנשים שהם איתי ביחד, אבל אתה יודע שהם בוחרים להבליט את מה שטוב להם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאלוהים יעזור לנו מהבושה של האיש הזה
    משה 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן שיש לנו קוף כזה בכנסת … בושה לליכוד ולכל עם ישראל
    סגור