תקשורת ומדיה

טלי גוטליב נגד כתבת חדשות 13: "העיתונאית השקרנית"

אמש פרסמה העיתונאית נריה קראוס כי חרדים במטוס ניסו להעביר אותה ממקומה בגלל שהיא אישה. בתגובה צצו גרסאות סותרות ברשת. ח"כ גוטליב מיהרה לשפוט, והאשימה היום בכנסת את קראוס: "שיקרה שחרדי עיכב את הטיסה". קראוס מצדה פרסמה סרטון שלדבריה מוכיח שצדקה
מערכת ice |  4
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר סערת כתבת חדשות 13 נריה קראוס, שפרסמה כי חרדים במטוס רצו שהיא תעבור מקום בטיסה בגלל שהיא אישה: ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) עלתה היום למתקפה נגדה.
במהלך דיון בכנסת זעקה ח"כ גוטליב לעבר ח"כ מרב מיכאלי, בעת שזו היתה בדרכה לעלות לדוכן הנואמים: "אין לך מה להגיד כנגד העיתונאית השקרנית נריה קראוס, ששיקרה שבמטוס חרדי עיכב את הטיסה?".

כזכור, אתמול התלוננה קראוס: "חרדים בטיסה עכשיו מנסים להזיז אותי ממושב למושב כי אני אישה. יונייטד אירליינס אגב לא מטפלים בזה. אומרים לי שבגללי הטיסה לא תצא. בושה". בהמשך עדכנה: "איזו תחושת השפלה שהדיילת האחראית של יונייטד, ישראלית מדברת עברית, ניגשת וצועקת עליי שבגללי הטיסה לא תצא. ושאם כן יטוסו, הטיסה תצטרך בגללי לעצור במצרים. תודה לשני גברים ואישה ישראלית מהממים לידי שתמכו בי".
 
עיתונאי הרשת דניאל עמרם פרסם בתגובה צד אחר של הסיפור, שלטענתו סותר את דבריה של קראוס: "כתבת חדשות 13 נריה קראוס סיפרה אתמול ש״חרדים רצו שהיא תעבור מקום בטיסה בגלל שהיא אישה״, היא צילמה את האדם הזה שהוא בעל משפחה ואדם מאד מוכר בברוקלין, הציוץ שלה הגיע למעל מיליון צפיות וגם לחברים שלו שנדהמו ופנו אליי במשך כל היום".
מקורביו טענו: "״אין סיכוי, הבן אדם הזה מארח משפחות מעורבות בשבתות אצלו, נוסע כמויות של פעמים ויושב ליד נשים. אין סיכוי שתהיה לו בעיה עם זה״.
"אז דאגנו להגיע אליו", המשיך עמרם, "הוא אמנם לא רצה בכלל להוציא את זה אבל אחרי שכנועים רבים הוא מספר סיפור אחר לגמרי: מסתבר שהבן שלו היה עם חבר, והם ביקשו יפה אם זה אפשרי שהיא תעבור כיסא כדי שהחבר יוכל לשבת ליד חבר שלו. היא בתגובה התחילה לצעוק, מה שגרם לדיילת גם להזהיר אותה שאם יש כאן בלאגן הם יבטלו את הטיסה".
 
קראוס בתגובה לטענות פרסמה סרטון שיחה עם דייל המטוס שלטענתה מוכיח את אמיתות דבריה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שאלת אמון בכתבי ערוץ 13
    לילי 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא מאמינה אפילו לאות אחת של ערוץ 13,נקודה!!!ערוץ השקר והתבהלה.בטח קיבלה כסף עבור הפרובוקציה
    סגור
  • 3.
    הגב גוטליב ההזויה
    מחמוד 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    קו את המסוממת הזו ושילחו אותה החוצה אל תהום הנשייה.מקומה לא בכנסת ולא בכל מקום ציבורי.נריה קראוס תבעי את ההזויה הזו ודרשי כי יסירו חסינותה לאלתר!!
    סגור
  • 2.
    גוטפיכס אמרה, אז אמרה (ל"ת)
    געגע 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 1.
    טלי גוטליב אישה בלתי נסבלת. היא תומכת
    א 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    רק בדתיים העבריינים.
    סגור