מינויים

מכה קשה לחדשות 13: זה הבכיר שעוזב אחרי 22 שנה

אמנון ברקאי מונה לראש מערך ההפקה של רשת i24NEWS, יעמוד בראש מערך ההפקה של ארבעת ערוצי הקבוצה. ברקאי, כיום סמנכ"ל ההפקה של חדשות 13, הוא מבכירי המפיקים בטלוויזיה הישראלית עם ניסיון עשיר של למעלה מארבעה עשורים
מערכת ice |  1
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
סמנכ"ל ההפקה של חדשות 13 מצטרף ל-i24NEWS לקראת השקת הערוץ בעברית, ויעמוד בראש מערך ההפקה של ארבעת ערוצי הרשת. ברקאי הוא מבכירי המפיקים בטלוויזיה הישראלית, לשעבר המפיק הראשי בחטיבת החדשות של רשות השידור, חדשות 10 ומשדרי ענק בספורט.
אמנון ברקאי מצטרף ל-i24NEWS ויעמוד בראש מערך ההפקה של ארבעת ערוצי הקבוצה. ברקאי, כיום סמנכ"ל ההפקה של חדשות 13, הוא מבכירי המפיקים בטלוויזיה הישראלית עם ניסיון עשיר של למעלה מארבעה עשורים. בעבר שימש מנהל מערך התפעול, ההפקה והמבצעים בחדשות 10, המפיק הראשי של חטיבת החדשות ברשות השידור, ומפיק משדרי ענק בספורט, בהם שידורי ענף הכדורסל באולימפיאדת לונדון וריו עבור הועד האולימפי.
 
רשת ערוצי החדשות הבינלאומית i24NEWS הושקה ביולי 2013 ומשדרת מאז חדשות המתמקדות בישראל ובמזרח התיכון, בשלושה ערוצים, שלוש שפות: אנגלית, צרפתית וערבית. לצד אולפני הערוץ בנמל יפו, לרשת אולפנים ונקודות שידור בצרפת, ארצות הברית, איחוד האמירויות ומרוקו. בימים אלו נערכים בערוץ להשקת הערוץ הרביעי של i24NEWS, הפעם בעברית. לשם כך נבנה אולפן חדשני במתחם i24NEWS  בנמל יפו וגויסו עשרות עובדים לתפקידי הפקה, תוכן והמעטפת הטכנית. בנוסף, שורת עיתונאים, מגישים ואנשי תקשורת מובילים הצטרפו ל-i24NEWS, בהם מירי מיכאלי שתגיש את המהדורה המרכזית, העיתונאי והפרשן הבכיר צבי יחזקאלי, אורן וייגנפלד, נוה דרומי, אורי קואל, ניב גלבוע ועוד. לצידם, ממשיכים כל העת להרחיב את נבחרת הכתבים של i24NEWS בעברית. בין הכתבים שכבר הצטרפו: דור כהן (צבא), גיא עזריאל (מדיני), נדב אלימלך (פוליטי), עדי כהן (כלכלה), אסף גיבור (ערבים), סיון סיסאי (תרבות), קובי דהן (דתות), לי עייש (משטרה ופלילים), ספיר לוי (צרכנות), ארנולד נטייב (דרום), ינון שלום יתח (ירושלים, שטחים והתיישבות), אוריה קשת (צפון), נעמה קדוש (בריאות ורווחה), מעין וילצ'יק-שגב (חינוך), יאנה סוריאדנה (ראש דסק החוץ), סיריל עמר (חוץ – אירופה), אואן אלתרמן (חוץ – אמריקה) ובנג'מין פטרובר (כתב i24NEWS בפריז).
פרנק מלול, מנכ"ל i24NEWS, מסר: "עם צמיחת i24NEWS משלושה לארבעה ערוצים, וכשלפנינו משימה להביא לצופינו בישראל ובעולם מוצר חדשותי חדשני ומקצועי, אני שמח שאמנון ברקאי מצטרף ל-i24NEWS ויהווה חיזוק משמעותי לקבוצה. ניסיונו הרב, יכולותיו והידע העשיר שצבר לאורך השנים יהוו נכס לערוצי i24NEWS".
אמנון ברקאי מסר: "עוזב מקום עבודה שהייתי ממקימיו, נשאר בעולם החדשות בדרך חדשה עם הרבה תקווה לחדשות טובות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוזב
    1 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הבעיה יש להם את הקוסם.
    סגור