בארץ

יולי אדלשטיין: "שוויון מלא. בבני ברק, וגם באום אל פאחם"

חה''כ יולי אדלשטיין אמר על פסיקת בג''צ כי יש לגייס את בני הישיבות: "אני יודע שפסיקת בג"ץ לא תביא אפילו מתגייס אחד", וטען שצריך להיות שוויון: "לא רק בבני ברק, אלא גם באום אל פאחם"
דורון בלוך | 
יולי אדלשטיין (צילום אתר הכנסת)
יו"ר ועדת החוץ והביטחון, חה"כ יולי אדלשטיין התייחס בדיון על חוק הגיוס להצעת החוק להעלאת גיל הפטור ואמר: "גיל הפטור או שיעבור בהסכמה רחבה בוועדה הזו או שלא יעבור. אם שני הרמטכ"לים (גנץ ואיזנקוט) יסתכלו בעיניים לנציג צה"ל ויאמרו לו אנחנו לא מאשרים לכם את גיל הפטור, אני לא מתכוון לעשות גיוס קואליציוני להעביר את גיל הפטור. גם החוק הזה אני מעריך שלא יכול לעבור אם אין הסכמה רחבה"
עוד הוסיף אדלשטיין לומר "אני מבין שמבחינת כמה אנשים המצב כעת הוא אידיאלי. בג"צ פסק שעכשיו כולם חייבים להתגייס. שיוויון מלא. אגב, לא רק בבני ברק, אלא גם באום אל פאחם". עוד אמר אדלשטיין כי "מכיוון שאני יודע שפסיקת בגצ לא תביא אפילו מתגייס אחד - אני אמשיך את דיוני הוועדה בדרך לחוק נכון, מוסכם והיסטורי".
חה״כ צבי סוכות (הציונות הדתית) כתב בחשבון ה-X שלו על אדלשטיין "כותב בזהירות אבל מההכרות שלי עם יולי וצורת ניהול הדיונים בוועדה אני מעריך שהוא מנסה בכל ליבו להגיע לחוק גיוס שיענה על צרכי הצבא מצד אחד ויוכל גם לעבור בכנסת הנוכחית" עוד הוסיף סוכות "‏פרשנויות אחרות לדעתי מחטיאות את האיש".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה