בארץ

יולי אדלשטיין: "אני לא מתכוון להיות ילד כאפות"

חה''כ יולי אדלשטיין עקץ את הסיעות החרדיות על נושא חוק שירות הביטחון "בפעם האחרונה שבדקתי הסיעות החרדיות הם לא רוב בכנסת" ותקף "אני לא מתכוון להיות ילד כאפות של אף אחד"
דורון בלוך | 
יולי אדלשטיין (צילום אתר הכנסת)
ועדת החוץ והביטחון קיימה היום (שני) דיון שני בהצעת חוק שירות ביטחון, במהלכו, יו"ר הוועדה חה"כ יולי אדלשטיין הגיב לחברי האופוזיציה שטענו במהלך הדיון כי הצעת החוק לא תבשיל לכדי חקיקה בשלוש קריאות ואמר: "אני מציע שבשבוע הבא אנחנו נשמע את צרכי צה"ל ומערכת הביטחון, את המשמעויות, ותוך כמה זמן הם יהיו מוכנים לקלוט. אם ההצעה באה מטעם צה"ל וכולנו הרי פטריוטים ורוצים לעזור לצה"ל, אני ארצה לשמוע שחברי הוועדה מכלל הסיעות תומכות בהצעה הזו ולא מתחילות מקצה שיפורים".
בנוסף, עקץ חה''כ אדלשטיין "אני לא הולך לרוץ אחרי הסיעות החרדיות ולא אחרי אף אחד, בפעם האחרונה שבדקתי הסיעות החרדיות הם לא רוב בכנסת. מה שמפריע לנו זה שיש תמיד מקצה שיפורים לכל כיוון". 
עוד הוסיף אדלשטיין לתקוף "אני לא מתכוון להיות ילד כאפות של אף אחד, לא לשמוע מחברי הוועדה ומשאר חברי הכנסת שכל המטרה שלי זה לעשות בכאילו ושאני יודע ששום דבר לא יצא מזה. אני אופטימיסט חסר תקנה ואני מאמין שאנחנו בהזדמנות היסטורית. אם כל אחד יתחיל פה במשחקים אז לא נגיע לשום מקום ואז באמת אולי חבל על הזמן. אם אתם רוצים לקחת את זה למלחמה דתית אידאולוגית, מניסיוני הצנוע לא מנצחים במלחמה הזו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה