ויראלי

עומר אדם מפרגן? אחיו הקטן ואחותה של מלכת היופי ביחד

רואי אדם, בן 26, כבר הספיק לעורר עניין בעבר בזכות הקשרים המיוחסים לו בתעשיית המוזיקה. הפעם, לפי מקורבים, הוא מצא חיבור מיוחד עם מוריה עליה, בת 18, המגיעה אף היא ממשפחה מוכרת בזירת הבידור המקומית, כאחותה של קארין עליה
מערכת ice |  2
עומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
עולם הבידור הישראלי בדרך לקבל קשר רומנטי מפתיע? על פי דיווחים שהתפרסמו לאחרונה ב"ישראל בידור", רואי אדם, אחיו הצעיר של הזמר המצליח עומר אדם, נמצא בתחילתו של קשר זוגי עם מוריה עליה, אחותה של כוכבת האח הגדול לשעבר, הדוגמנית קארין עליה.
רואי אדם, בן 26, כבר הספיק לעורר עניין בעבר בזכות הקשרים המיוחסים לו בתעשיית המוזיקה. הפעם, לפי מקורבים, הוא מצא חיבור מיוחד עם מוריה עליה, בת 18, המגיעה אף היא ממשפחה מוכרת בזירת הבידור המקומית.

הקשר המדובר, אם אכן מתקיים, מעלה שאלות מרתקות על הדינמיקה בין משפחות ידועות בתעשייה. האם מדובר ברומן חולף או בתחילתה של מערכת יחסים משמעותית? וכיצד ישפיע הדבר על היחסים בין המשפחות המפורסמות?
מעניין לציין כי בעבר נקשר שמו של רואי אדם לזמרת אודיה, איתה אף שיתף פעולה מוזיקלי בלהיט "האמת". שיתוף הפעולה הזה הוביל לשמועות רבות על טיב היחסים ביניהם, אך נראה כי כעת פניו של רואי נשואות לכיוון אחר. בעוד שהצדדים עצמם טרם אישרו או הכחישו את השמועות, עיני המעריצים והתקשורת נשואות אל השניים לראות האם מדובר ברומן חדש אמיתי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוריה חרמנית וגולדגרית כמו אחותה קארין (ל"ת)
    מוטי 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא מעניין.מיהו
    אילנה 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נו...כאילו שאין בעיות אחרות במדינה. מעניין לנו את ה...
    סגור