בארץ

טלי גוטליב נגד צבי סוכות: "היה מקור הלשנה"

חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה את חבר הכנסת צבי סוכות: "מתחזה לאיש ימין" ו"זה מי שהיה מקור הלשנה נגד מתיישבי יהודה ושומרון בעברו". סוכות הגיב ״צרור ההאשמות הזויות. מריח כמו חוסר שפיות"
דורון בלוך |  1
טלי גוטליב, צבי סוכות (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) תקפה הבוקר בחשבון ה-X שלה את חבר הכנסת צבי סוכות (הציונות הדתית) לאחר שלטענתה אמר כי היא רוצה את שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד ההמשלה, כשרת חינוך.
"צבי סוכות זה איזה ח״כ שמתחזה לאיש ימין, זה מי שהיה מקור הלשנה נגד מתיישבי יהודה ושומרון בעברו, מעז לומר היום באיזו וועדה שאני רוצה את שקמה ברסלר כשרת חינוך ׳לפי איך שזה נראה׳ כך מילותיו" כתבה גוטליב והוסיפה "וזה כי אני מזכירה למתיישבי יהודה ושומרון מי זה הבוס שלו סמוטריץ. כולי תקווה שבכנסת הבאה בוחרי הציונות יבינו שבינם לבין המפלגה הזו אין כל קשר! מתיישבי יהודה ושומרון לא עסוקים בקומבינות אלא עסוקים ביישוב הארץ ושמירה על ערכי ימין בגאווה בהגינות וביושר".
בתגובה, ציטט חבר הכנסת צבי סוכות את דבריה של גוטליב בחשבון ה-X שלו וכתב "טלי קרנבל". וכן הגיב ״צרור ההאשמות ההזויות כלפיי מצד ח״כ טלי גוטליב מריח כמו חוסר שפיות. המלחמות שהיא מנהלת נגד הקואליציה הן החלום הרטוב של השמאל, וסלילת הדרך לשקמה ברסלר לכנסת ולהקמת ממשלת שמאל. חבל שלח״כ גוטליב יש חסינות, אחרת הייתה מקבלת תביעת ענק״
מוקדם יותר היום, התייחסה גוטליב להורדת חוק הרבנים מסדר היום על ידי נתניהו, וכתבה: "נתניהו הסיר מסדר היום את חוק הרבנים בדיוק כמו שהצעתי בתחילת השבוע". ובסוף דבריה הוסיפה "חבל, באמת חבל שלא הקשיבו בקולי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוכן שב"כ ?
    יומי 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יש ודברים כאלה לא מופרכים , אז מדובר בעוד סוכן שב"כ שהושתל , כדאי מאוד שיבדקו אם זה נכון , הרבה סוכני שב"כ הושתלו גם כבעלים לבנות המתיישבים , ואחר כך נינטשו , מפחיד ומטריד , אבל לא הזוי .
    סגור