תקשורת ומדיה

ינון מגל במתקפה חריפה: "מיעוט אלים, מלא בכסף ובשנאה"

ינון מגל תקף את גופי המחאה הפועלים נגד הממשלה, לאחר שאלו קראו לתומכיהם לא להגיע היום למרכזי קניות ולמקום עבודתם ואף דרשו מהם לא להשתמש בכרטיסי אשראי. ינון מגל: "מיעוט קטן. קיצוני. אלים. מבוגר. פאתטי"

מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
בציוץ חריף ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), ינון מגל התייחס לפרסום של אתר החדשות "סרוגים". על פי הפרסום של אתר החדשות "סרוגים",  בשבוע שעבר קראו גופי מחאה שונים לקיים שביתה אזרחית ביום חמישי ודרשו מתומכיהם כי אלו לא יגיעו למקום עבודתם, למרכזי קניות ואף יימנעו משימוש בכרטיסי האשראי.
 אותה בקשה חריגה של גופי מחאה שונים נובעת מהרצון כי תומכיהם יגיעו להפגנה המתקיימת מול בניין ההסתדרות, ויבקשו מיו"ר ההסתדרות להכריז על שביתת עובדים עד להפלת הממשלה.
ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, התייחס לאותה כתבה ובציוץ  ברשת החברתית X, כתב: "מיעוט קטן. קיצוני. אלים. מבוגר. פאתטי. מלא בכסף. מלא בתקשורת. מלא בשנאה. לא סוחף. כשלון".
בהמשך הכתבה של אתר החדשות,  גורמים בחברות האשראי מסרו ל"סרוגים" כי נתוני ההוצאות של הציבור במהלך שעות הבוקר היום היו דומים לאלו בימי חמישי בתקופה האחרונה.
שמו של ינון מגל עלה לאחרונה לכותרות לאחר שחה"כ טלי גוטליב פרסמה נגדו ציוץ ברשת החברתית X. בציוץ שפורסם אמש (רביעי) ברשת החברתית, ציינה חה"כ גוטליב כי מי "שהורס את מחנה הימין הם אנשים כמו ינון מגל".
 
חברת הכנסת ממפלגת הליכוד המשיכה לתקוף את מגל וכתבה: "מגלומן, שופר עיוור, שמגבה כל פעולה של ההנהגה עם אפס אחריות לטובת בטחון המדינה וחוסנה של המדינה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתה שטוף שנאה עם אגו טריפ בשמים. אין לך זכות לדבר בכלל (ל"ת)
    פופי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • דווקא יש לו את הזכות לדבר, והוא גם צודק
    רוזנצוויג התותח 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מתאים לך ? אל תשמע.
    סגור