ויראלי

ינון מגל חוגג הישג ענק של "הפטריוטים" בערוץ 14 | צפו

בסרטון משעשע ברשת החברתית "טיקטוק", ינון מגל מספר בגאווה להרון הרון, הלוא הוא הקומיקאי רון שלום, על ההישג הענק שקטפה התוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 בזכות נוכחותו של רה"מ נתניהו

מערכת ice | 
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
לאחר שביטל את הריאיון לתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 בשבוע שעבר, שלשום (ראשון) הגיע רה"מ נתניהו לתוכנית הפופולארית וחשף בפני הנוכחים כי השלב העצים של המלחמה עומד להסתיים. "השלב העצים של המלחמה עומד להסתיים בתום הפעולה ברפיח", כך הכריז רה"מ נתניהו בפני קהל תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" המשודרת בערוץ 14
לאחר שנוכחותו של רה"מ נתניהו באולפן ה"פטריוטים" עוררה סערה תקשורתית ופוליטית נרחבת, אמש (שני) התייחס ינון מגל, מגיש התוכנית הפופולרית, להישג המרשים שקטף בעקבות כך. 
הרון הרון, הלוא הוא הקומיקאי ושדרן הרדיו ב-103FM רון שלום, אשר התפרסם בשל פינת המתיחות בתוכנית של דידי הררי, שיתף אמש סרטון משעשע ברשת החברתית "טיקטוק" עם ינון מגל.
הרון הרון, מגיש תוכנית "שניים עד ארבע" ב- 103FM, ניגש למגל אשר מגיש את תוכנית הבוקר של תחנת הרדיו יחד עם בן כספית, ושאל כמה רייטינג השיגה תוכניתו בערוץ 14, בעקבות נוכחותו של רה"מ נתניהו.
בתגובה לכך, הכריז ינון מגל כי נתוני הרייטינג של התוכנית הסתכמו ב-13.8%, כאשר ב-14 הדקות הראשונות לתוכנית, התוכנית הגיעה ל-13.9% רייטינג.  לאחר שהרון הרון הביע את התלהבותו מאותו נתון מרשים, הכריז מגל בגאווה: "אתה מבין על מה אני מדבר?!". 
כזכור, שלשום התארח רה"מ נתניהו בתוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" המשודרת בערוץ 14. נתניהו, אשר זכה למחיאות כפיים סוערות מצד קהל התוכנית, התייחס לסוגיית החטופים ואמר: "אני מוכן לעשות עסקה שתחזיר לנו חלק מהאנשים, ואז להמשיך במלחמה. גם כדי שיראו וייראו, ככה יעשה למי שטובח ביהודים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה