תקשורת ומדיה

גאולה אבן חוזרת לתקשורת לאחר ההדחה הדרמטית: זה הג'וב הבא שלה?

לאחר שהודחה מהתוכנית "רוקדים עם כוכבים", גאולה אבן סער חוזרת לעולם התקשורת. אשת התקשורת הוותיקה תגיש בפעם השנייה את תוכנית הבוקר בימי חמישי "שבע עד תשע" ב-103FM יחד עם ניסים משעל. בנוסף, הנהלת תחנת הרדיו שוקלת את האפשרות כי גאולה אבן סער תגיש בקביעות את תוכנית הבוקר לצד ניסים משעל | בלעדי

אפרת בבג'ני |  4
גאולה אבן-סער (צילום מסך רשת 13)
לאחר שהודחה מתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" המשודרת בערוץ 12, גאולה אבן סער, לשעבר מגישת תוכנית הטלוויזיה "שומרי הסף" בערוץ 13, חוזרת לעולם התקשורת. 
בעקבות עזיבתה של אשת התקשורת טל שלו, אשר הגישה את תוכנית "שבע עד תשע" בימי חמישי, כחלק ממספר שדרנים, בימים אלו הנהלת תחנת הרדיו 103FM מחפשת אחר מחליפה ראויה. בחודש שעבר, הגישה שלו בפעם האחרונה את תוכנית הבוקר הפופולרית של 103FM. לאחר מכן, העיתונאית ליאת רון שובצה לתפקיד הבכיר והגישה יחד עם ניסים משעל את תוכנית הבוקר. 
בתחילת החודש, גאולה אבן סער הגישה את תוכנית הבוקר יחד עם ניסים משעל וביום חמישי הקרוב היא צפויה להגיש בשנית את התוכנית "שבע עד תשע". מלבד זאת, נודע ל-ice כי בתחנת הרדיו הפופולרית שוקלים את האפשרות כי גאולה אבן סער תגיש בקביעות את תוכנית הבוקר המדוברת לצד איש התקשורת ניסים משעל
כזכור, בשבוע שעבר הודחה גאולה אבן סער מתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" המשודרת בערוץ 12. כידוע, אשת התקשורת הוותיקה הגישה מספר תוכניות טלוויזיה בשנה החולפת.
בחודש ינואר בשנת 2023, אבן סער הגישה את התוכנית "העולם הבוקר" ברשת 13 אך לאחר פחות משנה התפטרה מתפקידה. לאחר מכן, בחודש יוני באותה השנה, הגישה גאולה אבן סער את התוכנית "שומרי הסף" ברשת 13 ולאחר כחודשיים פרשה מהגשתה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כמו הבעל שלה
    ורד 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קופץ ממפלגה למפלגה ולא עובר את אחוז החסימה
    סגור
  • 3.
    שירות התעסוקה
    יוספה 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תדאגי לאבו אלונה שבקרוב הוא יישאר בבית .
    סגור
  • 2.
    גאולה האפסית מחפשת עבודה
    אוי גאולה יא אפסית 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שימו לב כל תגובה אוהדת על גאולה היא נכתבת על ידי גאולה המשועממת ששורצת ברחבי המדיה וכותבת על עצמה
    סגור
  • 1.
    איך היא קיפצה אל גדר עם ירון לונדון ... זוכרים... ואוו (ל"ת)
    אזרח נאיבי 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור