טלוויזיה

גאולה אבן חשפה לאחר ההדחה: "אני על משככי כאבים"

גאולה אבן והרקדן שליווה אותה בצילומי התוכנית "רוקדים עם כוכבים", נדב שחם , הודחו אמש מהתוכנית. בראיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" שיתפה אבן בתחושות, בפציעות ובמה שהוביל אותה לתוכנית. וגם: מה המליץ לה בעלה, חבר הכנסת גדעון סער?
רוני שיינר |  4
גאולה אבן ונדב שחם (צילום רותם לבל)
גאולה אבן והרקדן נדב שחם הודחו אמש מהתוכנית "רוקדים עם כוכבים". הם הזוג השלישי שמודח מהתחרות, אחרי ואלרי חמאתי והרקדן רוי גורביץ', ויאנה יוסף והרקדן חיים פרשטיין. 
"התאכזבנו מאוד, מאוד רצינו להמשיך ולא הלך, אבל אני לא מתחרטת לרגע", שיתפה אבן דקות לאחר ההדחה במסגרת ראיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". "למדתי לא רק צעדי ריקוד, למדתי על עצמי, לאתגר את עצמי ולא לוותר לעצמי, והכרתי פרטנר אדיר לריקוד ולשעות ארוכות בסטודיו, וזה לא מובן מאליו". 
על הפציעות סיפרה אבן: "אני מדברת איתך בעודי חבושה. שמחתי לגלות שיש תחבושות לצלעות, אפילו מנומרות. ואני על משככי כאבים, כי באמת זאת חוויה מאתגרת לצלעות. אבל אני מוכרחה לומר שכשרקדתי פחות חשתי בזה. זה מאתגר מאוד פיזית, אתה נדרש לעשות עם הגוף דברים שהגוף לא מורגל בהם. עבורי היה קשה גם לזכור את צעדי הריקוד, גם לזה אני לא רגילה. הרבה יותר קל לי לבנות ראיון בראש".
על ההפוגה שלקחה מהגשת החדשות, שיתפה אבן: "הייתי חייבת להתנתק, זו הסיבה העיקרית ללמה אני פה. אין לי אוויר בחוץ ופה יש לי, והייתי זקוקה לאוויר ולניתוק הזה. אני עדיין זקוקה לו. החוויה כאן סיפקה לי את האפשרות להתנתק". 
גאולה המשיכה בהכרזה: "עבורי לא נגמרו הריקודים, אני התאהבתי בז'אנר ויש גם כמה סגנונות שלא ניסיתי. אני מתכוונת להתמיד בזה". 
על בעלה, חבר הכנסת גדעון סער, אמרה: "מאוד התלבטתי אם להשתתף בתוכנית כי אמרתי אולי זה לא מתאים לו, אולי זה לא מתאים למשפחה. אז עברתי אחד אחד, בראש ובראשונה את גדעון, והוא שאל 'את רוצה את זה?', אמרתי לו כן, מאוד. אז הוא אמר 'אז תעופי על זה, לכי על זה'. זה מאוד שימח אותי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הדחה
    ת 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גאולה, את יפה וחכמה ומאוד מרשימה. לדעתי היית צריכה להמשיך. חבל. אבל כמו שהתחושה שלך קשה כשמדיחים אותך ככה גם תחושה של שדרנים שנאלצו לעזוב את הערוצים בגלל שהודחו עקב בואך לערוץ, כמו השלישיה של ערוץ 13 שהייתה נהדרת ובגללך הם הודחו. החיים הם גלגל ענק. פעם את למעלה ופעם למטה. תחשבי על זה.
    סגור
  • 3.
    גאולה נראית כמו חייזר
    איחס גאולה 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא מזעזעת ומאוסה ועקומה
    סגור
  • 2.
    את ובעלך בדיחה עצובה (ל"ת)
    גאולה העקומה והקנה 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מה עם הערבי
    חי 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם לילדה הוא אמר עופי על הערבי ! אני רוצה נכד מוסלמי ששמו אחמדון
    סגור