ויראלי

ואלרי חמאתי חושפת: "בצד הערבי קוראים לי בוגדת"

ואלרי חמאתי משתפת בהתמודדות שלה בימים אלה כערבייה- ישראלית: "מהצד היהודי ישראלי אני יכולה לקבל תגובות של להוכיח את נאמנותי ולהוכיח את חפותי, על לא עוול בכפי. מהצד הערבי זה בוגדת, תומכת בצד הלא נכון. זה חודר משני הצדדים"
רוני שיינר | 
ואלרי חמאתי (צילום רן יחזקאל)
הזמרת ואלרי חמאתי (24), יוצאת העונה השמינית של התוכנית "הכוכב הבא",  התראיינה לאתר "ישראל בידור" ושיתפה בהתמודדות שלה עם המצב בימים אלה, כערבייה- ישראלית.  
"התקופה הזאת היא לא פשוטה לכולם כאזרחי ישראל, ללא הבדלים", שיתפה חמאתי. "לפעמים גם בעיקר לי היא לא פשוטה, כי אני באיזה שהוא תפר של זהות, שאנשים נוטים יותר לבקר. אני ערבייה ישראלית ואני גאה נורא בשתי הזהויות שלי ולפעמים הצד הערבי יכול למשוך יותר לכיוון שלו, והצד הישראלי לכיוון שלו".
חמאתי המשיכה ושיתפה: "מהצד היהודי ישראלי אני יכולה לקבל תגובות של להוכיח את נאמנותי ולהוכיח את חפותי, על לא עוול בכפי. מהצד הערבי זה בוגדת, תומכת בצד הלא נכון. זה חודר משני הצדדים, כי בסוף אני אדם כמו כולם ואדם שרוצה שיאהבו אותו סך הכל".
"אני בעיקר נמצאת תמיד עם האנושיות, ואיפה שאני רואה יותר אנושיות שם אני נמצאת", היא הוסיפה. "אני ישראלית, אז אני כמובן אהיה עם הצד שלי, של ישראל, ואנחנו צריכים לחבק את הרב תרבותיות הזאת, את כולם, זה היופי פה בישראל, שאין לכל מדינה בעולם, שאנחנו כל כך מגוונים וזו דמוקרטיה אמיתית. אחרת אנחנו לא נקראים מדינה דמוקרטית". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה