ויראלי

דניאל גרינברג זועמת: "זה אמור להחמיא לי?"

דניאל גרינברג שיתפה היום, כשהיא בסערת רגשות, בחוויה לא נעימה שעברה כשהורידה את בתה בגן הילדים, ונתקלה בפועלים ערבים ששרקו לכיוונה: "מזדעזעת שהם מעיזים לזרוק הערות ושריקות לאימהות שמביאות את הילדים לגן. אין ביטחון במדינת ישראל" 
רוני שיינר |  1
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית דניאל גרינברג, זוגתו ואם שניים מילדיו של אייל גולן, שיתפה הבוקר בעמוד האינסטגרם שלה סרטון שהפך לוויראלי ברשת עם כמעט 2 מיליון צפיות, ומתעד פועלים פלסטינים בבית שמש המדמים פשיטה עם רובים וזריקת רימון בבניינים של יהודים.
מיד לאחר מכן, פרסמה גרינברג תמונה המציגה פועלים ערבים שעובדים בסמוך לגן ילדים בעיר רחובות. "ואז רואה את זה מחוץ לגן של הבת שלי ומזדעזעת עוד יותר", כתבה גרינברג. "ויותר מזה... מזדעזעת שהם מעיזים לזרוק הערות ושריקות לאימהות שמביאות את הילדים לגן... אין ביטחון במדינת ישראל! פשוט אין. אין על מי לסמוך. איכס איזה עצבים!!! לפחות ליד גני ילדים שיהיה פיקוח". 
גרינברג הנסערת לא הסתפקה בזה, ופרסמה גם סרטון בו אמרה: "בסדר, כבר הבנו, זאת מדינת ישראל, אלה האנשים שנראה בצידי הכביש, סבבה. אבל יש הבדל בין לראות אותם עובדים לבין לרדת עם הילדה שלך לגן ואז לשמוע איזו שריקה או צחקוקים. אני אמורה להרגיש עם זה בסבבה? זה אמור להרים לי? זה אמור להחמיא לי? זה פשוט מזעזע, הייתי כולי עם עצבים בגוף".
 
זועמת על המצב. דניאל גרינברג (אינסטגרם)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דניאל גרינברג
    גילת 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחורה משועממת את מי מענין כל פיפס שאת עושה צניעות יקירה צניעות
    סגור