שיווק ופרסום

אייל גולן וגרושתו חוטפים מחברת האופנה: זה הקמפיין שצוחק עליהם

קמפיין פרסומי עוקצני במיוחד של אורבניקה על חשבון דניאל גרינברג ואייל גולן בעקבות סערת המכנסונים הקצרים. צפו
מערכת ice | 
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ אייל גולן)
חברת האופנה הישראלית אורבניקה יצאה בקמפיין פרסומי תעשייתי הנשען על הפרשייה הסוערת סביב הזמר אייל גולן וזוגתו דניאל גרינברג. בסרטון שפרסמה החברה ברשתות החברתיות, מוצגת התכתבות מועתקת בין בני זוג, שאין ספק שמדובר בגרינברג וגולן.
ההתכתבות עוסקת בקנייה של מכנסיים קצרים באורבניקה על-ידי האישה, ובחששותיה מתגובתו הצפויה של בן זוגה. לבסוף מסתיימת ההתכתבות בשיר אייל גולן "מלכת היופי שלי", שמרמז על זהות הזוג.

הפרסומת מנצלת את הפרשייה שפרצה לאחרונה, כשגרינברג סיפרה בראיון שקנתה מכנסיים גדולים יותר ממידתה הרגילה כדי ש"אייל לא יגזור אותם". דבריה חוללו סערה ברשת וגינויים רבים על רקע תפיסות מגדריות ושליטה בזוגיות.
 
@urbanica.israel הכי משתלם! #ZeMeUrbanica ♬ original sound - URBANICA | אורבניקה
ברשתות החברתיות, רבים מהגולשים לא הבינו שמדובר בפרסומת והגיבו בביקורת על התיאור של "זוגיות רעילה". אולם, אין ספק שאורבניקה השיגה את מטרתה - להפוך לנושא שיח פופולרי ולקשור את המותג שלה לפרשייה תקשורתית לוהטת.
המהלך הפרסומי המתוחכם מנצל את עוצמת הפופולריות של הזוג הידוע, תוך שהוא גם נוגע בנושאים רגישים של מגדר ויחסים בין בני זוג. יצירתיות כזו מצד אורבניקה מעידה על ניסיון להתחדש ולבלוט בשוק התחרותי של אופנת הצריכה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה