ויראלי

עקיצה לדניאל גרינברג? השחקנית מגיבה לסוגיית המכנסיים הקצרים

סרטון שפרסמה דניאל גרינברג, בו שיתפה כי קנתה מכנסיים קצרים במידה גדולה כדי שבן זוגה, אייל גולן, לא יגזור אותם, עורר סערה ברשת. אמש פרסמה השחקנית נועה וולמן סרטון תגובה לעוקבת שתהתה האם המכנסיים שלה לא קצרים מדי: "לא זוכרת ששאלתי"
רוני שיינר |  4
נועה וולמן (צילום אינסטגרם)
לפני מספר ימים פרסמה הדוגמנית דניאל גרינברג, זוגתו ואם שניים מילדיו של אייל גולן סרטון, בו שיתפה את העוקבות שלה כי החליטה לקנות מכנס במידה גדולה, כדי שלא לחשוף את גופה, מה שיגרום לדבריה לגולן, לגזור לה את המכנסיים. 
"קניתי ג'ינס קצר. לקחתי מידה 38 כדי שאייל לא יגזור את המכנסיים, שלא יראו טיפה של פלח, לא למטה ולא למעלה", אמרה גרינברג והוסיפה מסר לגולן: "אם אתה רואה את זה עכשיו, לא 34 ולא 36, מכנס קצר, 38- לא יראו שום טוסיק". 
הסרטון הפך לוויראלי ברשת ועורר תגובות רבות. אמש התייחסה לסוגיית אורך המכנסיים השחקנית נועה וולמן, שבדומה לגרינברג, גם היא אם לילדים. וולמן הגיבה להודעה שקיבלה מעוקבת שכתבה לה: "קצת קצר מדי. שכחת שאת אמא?".
וולמן פרסמה סרטון בו היא מופיעה עם מכנס לבן קצר, מפנה אצבע משולשת ורוקדת לצלילי השיר "Fuck You" של לילי אלן. 
 
לה לא יגזרו את המכנסיים. נועה וולמן (אינסטגרם)
לסרטון שפרסמה, הוסיפה וולמן את הכיתוב: "לא זוכרת ששאלתי". בין התגובות לסרטון, התייחסו העוקבים לציטוטים של דניאל גרינברג. מגיבה כתבה: "הכי חשוב שזה מסתיר לך כל פלח ופלח", אחרת כתבה: "מזל שבעלך לא גוזר לך אותם". תגובה נוספת שנכתבה: "לכל אמא מותר להתלבש ולהיות איך שבא לה, וכמה שבא לה! תצאו מהחושך ובואו לאור, תתקדמו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לבוש
    נועה 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צניעות במידה היא אור ופריצות זילות והצגת עצמך כאובייקט מיני היא חושך ותכלס ממש לא מיטיבה עם האשה. אתן לא הולכות "איך שבא לכן" אתן מצייתות לקודים גבריים!!! זו הדרך בה אתן רוצות למשוך? שכל זב חוטם יוכל לרייר עליכן? האמת זו ממש בורות.
    סגור
  • 2.
    חשוכות
    גבי 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תצאי מהחושך, ותתקדמי לאן ? כיעור חוסר בושה קיים היום יופי האמיתי הוא בצניעות. דיי לטינופת
    סגור
  • 1.
    שם
    ללא 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דניאלוש הלכת להסתכלות פסיכיאטרית?? האמירות שלך נעשים יותר ויותר מביכים ופתטים.. זה ממש מדאיג.. אני רואה בזה זעקה לעזרה. אל תתביישי תפני אל הגורמים המתאימים. אל תזניחי, כי זה הולך ונהיה יותר ויותר גרוע בהצלחה
    סגור
  • דפוס קבוע שלך שנים
    אני 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום אויבת שלי......ישר קלטתי מיי את מתחילה באות אלף
    סגור