ויראלי

אייל גולן וגרושתו בקאמבק מפתיע? "גברים זה תטפלי גם בי"

גרינברג כתבה מבית החולים כשהיא לצד בתה מיאל: "מורידה פאניקה", כשהיא נמצאת ליד גולן וכתבה: "גברים זה תטפלי גם בי אני עייף", בסרטון שהעלתה היא מלטפת את ראשו. לאחר שהניתוח הסתיים בהצלחה היא כתבה: "ישבתח שמו לעד,מאחורינו"
מערכת ice |  2
דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום אינסטגרם)
קאמבק בנסיבות לא נעימות? כוכבת הרשת דניאל גרינברג עברה בוקר מדאיג במיוחד, כאשר בילתה בבת החולים לצד הגרוש שלה ואבי ילדיה, אייל גולן וכן בתה הקטנה מיאל שעברה הליך רפואי כדי להסדיר את נושא הנשימה שלה. אבל האם הזוג חזר להיות ביחד?
כזכור, תחילה גרינברג עדכנה את העוקבים והעוקבות שלה בהליך הרפואי שעוברת בתה מיאל, כשהעלתה סטורי מבית החולים וכתבה: "בשם השם נעשה ונצליח. רפואה שלמה ומהירה אמן", כשאייל גולן נמצא לידה.

בסרטון שהעלתה מהחדר היא נראית מחבקת את אייל מאחורה כשהוא מנסה להצחיק את מיאל לפני ההליך הרפואי שלה. היא גם כתבה: "תודה על הדאגה מלכות שלי, מיאלי עוברת ניתוח כפתורים ושקד שלישי, גיבורה שלי, אני בלחץ יותר ממנה".
גרינברג גם כתבה: "מורידה פאניקה", כשהיא נמצאת ליד גולן וכתבה: "גברים זה תטפלי גם בי אני עייף", בסרטון שהעלתה היא מלטפת את ראשו. לאחר שהניתוח הסתיים בהצלחה היא כתבה: "ישתבח שמו לעד, מאחורינו"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גברים?
    ישתבח 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דניאל מוכנה לבקור הפותמוביל למשחקי חברה חדשים.הביעה,שעקב גילה תוכל רק לסיע מהצד!!
    סגור
  • 1.
    דניאל
    ליטל 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד לא הבנת שאת לא מתאימה לו ולא מעניינת
    סגור