מינויים

מהפכה ב-103FM: גיא פלג וניסים משעל בחוץ, מגיש חדשות 13 מצטרף

רדיו 103FM ממשיך לחזק את לוח האקטואליה: אודי סגל חובר לתכנית הבוקר ויגיש את "שבע תשע" לצדה של ענת דוידוב, כמה מהמגישים הבולטים מפנים את המקום, ביניהם גם גדעון אוקו
מערכת ice |  1
רדיו 103FM (צילום ויקיפדיה-יניב מורוזובסקי, shutterstock)
העיתונאי המוערך אודי סגל, מגיש מהדורת חדשות 13, מצטרף ליומן הבוקר של רדיו 103FM - "שבע תשע" - לצדה של שדרנית הרדיו הותיקה ענת דוידוב. התכנית, אשר משודרת בימים ראשון עד רביעי, היא אחת מתכניות הדגל של התחנה, אשר משודרת בשעות הדרייב המרכזיות.
מה שזה בעצם אומר, זה שניסים משעל אחד העיתונאים הוותיקים בישראל שזכור מימיו כמנחה 'משעל חם', כמו גם גיא פלג כתב המשפט של חדשות 12 והמגיש של חדשות 12 גדעון אוקו, מפנים את המשבצת שלהם בתחנה.

גיוסו של אודי סגל לתחנה הוא צעד נוסף לחיזוק שידורי האקטואליה של FM103. בשנים האחרונות גייסה אליה התחנה, בהובלתו של אור צלקובניק, עיתונאים ואנשי תקשורת בולטים, והפכה לכלי תקשורת מרכזי העומד בשורה אחת עם תחנות האקטואליה הארציות, תוך שהיא שוברת את שיא כל הזמנים בשיעורי ההאזנה לרדיו ובחשיפה לתכני התחנה בדיגיטל.
סגל, מגיש המהדורה המרכזית בחדשות 13 ומאנשי התקשורת הבולטים בישראל, החל את דרכו העיתונאית בגלי צה"ל ככתב שטחים, ולאחר מכן שימש ככתב מדיני במהלך הסכמי אוסלו, רצח ראש הממשלה רבין ועליית נתניהו לשלטון. בהמשך שימש ככתב בניו יורק מטעם גל"צ ומעריב. ב- 1999 החל את דרכו בטלוויזיה כפרשן פוליטי. בשנת 2001 מונה שוב לכתב ופרשן מדיני, תפקיד שמילא במשך 17 שנים בחדשות ערוץ 2. בשנת 2017 הצטרף לערוץ 13, הגיש את "לפני החדשות" ואת המהדורה המרכזית.
מזה כ-15 שנים מגיש סגל את תכנית הרדיו השבועית "גומרים הולכים" עם דני סידס ואת "התכנית החברתית" ברדיו תל אביב, ובמהלך השנים הגיש גם תכנית אקטואליה בגל"צ. הוא מלמד תקשורת באוניברסיטת רייכמן, נשוי ואב לארבעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהלך גרוע
    מאזין 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    משעל ופלג הרבה יותר מעניינים ומוכשרים מאודי סגל ,חבל ,אני לא אאזין יותר לתוכנית
    סגור