תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מפתיעה את העוקבים: המהפך המטורף של אשת התקשורת

אופירה אסייג הודיעה לעוקביה כי בזמן שילדיה מבלים בארה"ב, היא משפצת את ביתה. בסרטון מעניין שפורסם ברשת החברתית "אינסטגרם", אסייג מספרת כי מדי קיץ היא נוהגת להחליף את הווילונות בביתה בגלל ילדיה שנוהגים להיתלות עליהם
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג, מגישת תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" בערוץ 12, מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" בענייניה האישיים, בזמן שילדיה האהובים מבלים בארה"ב בחופש הגדול.
לאחר שפרסמה סטורי מרגש ברשת החברתית המתייחס להיעדרותם של ילדיה וכתבה "אין גורים, אין בישולים. מתגעגעת חיים של אמא", אסייג חושפת בפני עוקביה כי היא מקיימת שיפוץ בביתה. "פותחת את הבוקר עם שיר, כל קיץ היא מחליפה לי וילונות", כך ציינה בגאווה אופירה אסייג בתחילת הסרטון.
לדבריה של אשת התקשורת המפורסמת, ילדיה מרבים להיתלות על הווילונות המעוצבים, ולכן היא מקפידה לקיים שינוי מרענן מדי קיץ. "הם עושים טרזן על הווילונות", הודתה אסייג בפני שיר, נציגת חברת הווילונות, אשר הגיעה לביתה של אשת התקשורת המפורסמת בכדי לייעץ לה בצבעים הולמים עבור ביתה היוקרתי. בהמשך, סיפרה אסייג לנציגת חברת הווילונות, על המהפך המיוחד שהיא מעוניינת לבצע בביתה: "החלום שלי שיום אחד נחליף גם את הווילון בסלון". 
כזכור, לאחרונה אסייג התייחסה לפרסום כי סא"ל דן שרוני הורשע על ידי בית הדין הצבאי ב-39 עבירות של פגיעה בפרטיות ו-23 מגונים, לאחר שנהג לצלם בסתר חיילות. בסטורי שפורסם ברשת החברתית "אינסטגרם", תקפה אופירה אסייג את סא"ל דן שרוני וכתבה: "איש חולה, אני מקווה שיחטוף עונש קשה, מחלה חשוכה זה מה שאתה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גוטמן מחכה לך
    אילן 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי הילדים לא כאן יש לך זמן לרדת לגוטמן ואחרים Enjoy
    סגור