תרבות ופנאי

אופירה אסייג מאבדת את זה? "אין גורים - אין בישולים"

לאחר שהכריזה כי ילדיה טסו לארה"ב לסאמר סקול, אופירה אסייג מפרסמת סטורי ברשת החברתית "אינסטגרם" ומשתפת את עוקביה בגעגועים ובתחושות המורכבות שהיא חווה בעקבות כך. אופירה אסייג: "אין גורים, אין בישולים... מתגעגעת חיים של אמא. שבת שלום"

מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום פייסבוק/ גיא פינס)
אופירה אסייג, מגישת תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" בערוץ 12, מקפידה לשתף את העוקבים שלה ברשת החברתית "אינסטגרם" בענייני המשפחה שלה. לאחר שפרסמה סטורי ברשת החברתית וסיפרה לעוקביה כי ילדיה טסו לארה"ב לסאמר סקול, אופירה אסייג הודתה כי הגעגועים אליהם מקשים עליה.  
"מתגעגעת לגורים שלי, אבל יודעת שהם נהנים. קיץ של החיים, שרק תחייכו כל החיים", כך כתבה אסייג. מוקדם יותר היום (שישי), התייחסה שוב מגישת תוכנית הטלוויזיה להיעדרותם של ילדיה בסטורי שהועלה לרשת החברתית "אינסטגרם": "אין גורים, אין בישולים... מתגעגעת חיים של אמא. שבת שלום". 

(צילום:ofiraasayag@)
מלבד העובדה כי אסייג מקפידה לשתף את העוקבים שלה בחייה האישיים, מגישת תוכנית הטלוויזיה מרבה להביע את דעתה בנושאים שונים אשר מקבלים הד תקשורתי וציבורי רחב. על רקע הרשעתו של סא"ל דן שרוני ב-39 עבירות של פגיעה בפרטיות ו-23 מגונים, לאחר שנהג לצלם בסתר חיילות, מיהרה אסייג לפרסם סטורי תקיף ברשת החברתית.
"איש חולה, אני מקווה שיחטוף עונש קשה, מחלה חשוכה זה מה שאתה", כך תקפה אופירה אסייג את סא"ל דן שרוני בשל מעשיו המזעזעים שביצע במספר תלמידות חטיבת ביניים. 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה יפה אופירה, אין כמו יופי טבעי. (ל"ת)
    רוי 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מכשפה
    ניסו 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שמים תמונה לפני 20 שנה .... מעניין למה
    סגור
  • 1.
    עדיף שתצטרפי לילדיך העיקר תעופי מעינינו ואל תשכחי
    אבי 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לקחת את הגוץ איתך אתם צמד מאוסים וולגרי ואנטי מדינה
    סגור